Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jenta mi er nå 7 1/2 mnd og jeg merker at jeg har mindre og mindre melk. Og hun virker heller ikke like interresert lenger, selv om morgenen, det kan vel kanskje ha en sammenheng med at det begynner å bli skralt? :-) Hun er ikke så flink til å ta flaske, men det kan sikkert øves på. Av faste måltider får hun: Full porsjon grøt til frokost Lite fruktbeger til lunsj Helt middagsglass Full porsjon grøt til kvelds Hvordan gjør dere det med drikke? Gir dere mme, i tilfelle ca hvor mye trenger hun i tillegg til morgen og kveldspupp? Håper å opprettholde amming på morrakvisten og på sengekanten før legging.
mammatør Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg ammer bare morgen og kveld og gutten min spiser ca det samme som jenta di. Jeg prøver å gi vann til hvert måltid men det med flaske er ikke så lett. Har prøvd tutekopp med større hell. På helsestasjonen sa de at han ikke fikk nok melk av de to ammingene (aner ikke hvordan de kan vite det..har de målt puppen da eller?) så jeg lager grøt med erstatning i både morgen og kveld for å få i han mer melk (1dl pr måltid). Det er mye væske i maten så ville ikke stresset så veldig dette med drikke. Prøv litt hver gang så går det seg sikkert til. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå