william har kommet =) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 har plutselig i dag fått vann i beina og hendene,kommer dette såååå fort? Er uke 31+5 i dag
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 OI, det er ikke noe bra tegn. Ikke for å skremme deg, men det kan komme av svangerskapsforgiftning. (eller for mye salt? hva spiste du i går?) det smarteste er å ringe føden og spørre hva de tror og om du må inn og undersøkes.
william har kommet =) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 kjøttkaker med brun saus og poteter,det har kommet plutselig nå når jeg har stått opp
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det har jo ikke så fryktelig mye salt i seg. Har du tlf nr til der du skal føde?
william har kommet =) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 skal til legen halv fire,ringte nå.utfra vekta her har jeg gått opp 3 kilo siden fredag!!!!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Oi, Krysser fingrene for at det bare er et rart fenomen. Lykke til hos legen:)
william har kommet =) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 tusen takk,jeg lar høre fra meg når jeg har vært der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå