Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Noen som har erfaring med den? Lurer litt på om jeg skal skaffe meg en..hm..
AS og lillemor=) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei hei=) Jeg har lady comp, og er veldig fornøyd med den=) Anskaffet den for 1 år siden, da jeg var plaget med bivirkninger grunnet p-pillene. Vi tenkte da å bruke den som prevensjon, for senere å kunne bruke den som familieplanlegger=) Vet ikke hvor mye du kjenner til dette med LC, og hvordan den fungerer? Men, det er iallefall temp.målinger, og på bakgrunn av disse anslås dagens fruktbarhetsnivå=) Det tar vel et par sykluser før LC blir kjent med din syklus, og da er det viktig at du måler hver dag. Dette er ikke så viktig etterhvert, så lenge du måler rundt eggløsning og registrerer mens.. HVor lenge har dere vært prøvere? Vi skulle droppe LC så snart mensen kom, men det viste seg at vi hadde hatt sex dagen før EL, så.. mensen kom ikke, og jeg er nå 7+ 0 på vei=) koselig det=) Har venninner som bruker Lc, og det fungerer fint for dem også. Dumt at den er noe dyr, men mht utgiftene til p-piller, graviditetstester og El-tester for noen, så tjener en det snart inn=) Bare å spørre om det er noe=) send meg gjerne en PM, for vet ikke hvor ofte jeg titter innom dette forumet=)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hører mye positivt om lady komp. Jeg har blitt tilbudt å kjøpe den for halv pris, nesten ikke brukt. Tror jeg slår til på den! Vi har nå prøvd 5 mnd..EL er rett rundt hjørnet..hadde jo vært såååå kjekt hvis det klaffet. Tror jeg tenker for mye på det å bli gravid, men det er jammen ikke så lett å la være. Jeg tenker at LC er nyttig etter evt graviditet. Har tidligere brukt p-piller og spiral. Ingen av delene blir aktuelt for meg. Da er vel LC et bra alternativ! Må bare spørre..hva er PM? Takker for svar!
AS og lillemor=) Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hei igjen=) Pm= Privat melding -hihi- =) Så flott at du har fått tilbud på LC, nesten ikke brukt! Skal du slå til? Jeg kjøpte min ny, og har brukt den i 1 år. Veldig fornøyd, selv om det ved oppstart var veldig frustrerende. Fikk røde lys hele tiden, så da va det bare å være avholden, siden vi da ikke ønsket noe baby..hehe.. men, det er jo ikke noe probl for dere da=) Vet ikke hva jeg skal bruke etter at jeg forhåpentligvis føder i sommer. Har tenkt på spiral, men er usikker. Får se hva det blir til=) Skal iallefall vente litt med neste unge, så trenger ordentlig prevensjon for et par års tid iallefall=) Håper du finner ei løsning som passer deg=) Tenker som sagt at LC er genial som familieplanlegger.. Lykke til på kommende EL=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå