enpå3ogenpå1 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Eller er det bare min? Tror liksom den er merkbart roligere nå enn før, det er jo ganske trangt i magen.....Eller er jeg bare mye mer obs på det nå som jeg er hjemme i permisjon? Timene fløy på jobb og jeg var ikke alltid like oppmerksom på bevegelser der.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 joda er mye mindre liv her og nå=/ synes det er litt ekkelt noen ganger for babyen min har det for seg at det kun er på kveldene og natta den skal røre på seg, så jeg kan gå hele dagen uten å kjenne så mye til den... bevegelsene er ikke bare blitt skjeldnere men også svakere, så di merkes ikke så godt lenger...
line_n & sara Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 snuppa mi er iallefall myye roligere enn før! tidligere merka jeg alltid mye bevegelser hver morgen og kveld i senga, men nå er det slutt på det! kansje bare et par, tre omganger med bevegelser pr dag. det er jo kjempetrangt der inne nå, så det er vell ikke lett å røre på seg lengre!
enpå3ogenpå1 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 godt å høre at det er normalt Innimellom bakster h*n til og jeg må nesten knipe igjen bena. Hehehe men så sitter den i en fantastisk stilling og da - rumpa ned og hodet og føtter rett opp (ja...den som hadde vært sååå myk....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå