aevum Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har ikke bestemt meg for om jeg ønsker å gå bade til fastlege og jordmor denne gangen. Sist var jeg hos begge. Brukte privat jordmor ettersom det var vanskelig å få kommunal. Tror kanskje jeg heller mot å kun gå til fastlegen min denne gangen... Hva skal dere andre som har født før?
-Petrine- Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg skal gå til gynekolog og jordmor. Hadde en kjip fødselsopplevelse sist og denne gangen ønsker jeg å forberede meg bedre. Gikk til fastlege og jordmor sist og var fornøyd med det.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Nei, jeg holder meg til legen. Forrige gang gikk jeg annenhver gang, men synes ikke jormora hørte noe på hva jeg sa. Det gjorde legen..
Nætte;mortil2 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg brukte å gå til begge deler sist, og skal prøve det nå også. Men får jeg like dårlig jordmor nå som da så blir det kun legen.. Jeg fikk sykehuset til å sjekke for meg om hun var på jobb da jeg kom inn for å føde, for da måtte de holde henne unna min fødsel!! Hun var skikkelig dårlig.. Og påsto hun hadde gjort dette i ti år.. Trist og trasig.. Fikk henne ikke til å høre hva jeg sa og da jeg hadde fire uker igjen av terminen prøvde jeg å få henne til å undersøke meg ekstra, for noe var rart. Hun gjorde ikke det og under fødselen så oppdaget vi at det som var "rart" var at han satt i seteleie og hadde nok gjort det en god stund. Så mitt forhold til henne var mildt sagt anstrengt.....................
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Eg går dei fleste gangane til jordmor...Har vel ein eller to kontrollar hjå legen....Liker meg best hjå jordmora eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå