Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg har ei lita jente på 10 uker som har begynt å sikle de 2 siste dagene og innimellom setter dette i vranga og hoster en del, er det noen som opplever det samme? er dette helt vanlig. Vi hadde en episode for ett parr dager siden da satt hun vitamin barn + i vrangen, mistet pusten og ble blå på leppene, jeg ble kjemperedd og fikk lagt henne på magen og fikk dette opp, en forferdelig opplevelse, tørr nesten ikke å gi vitamin lengre..hyggelig å høre hvis noen flere har opplevd noe av det samme, da man blir veldig bekymret i ettertid..
lise-79 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 får hun vitamin piller nå? trenger de det da? jenta mi har kun fått flytende d vitamindråper. trodde ikke de skulle ha noe jeg.. har ikke hatt de samme problemene, men stusset bare på vitaminene...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Har sluttet med vitaminene(flytende) skal til helsesøster i morgen får høre om hun trenger å gå på dette, hun har fått vitamin + barn da hun var 2 uker for tidlig født. Hun får også d vitamin dråper og morsmelk så jeg skjønner ikke helt hvorfor hun skal ha vitaminer i tilegg, men det er jo så mye nymoderne ting man skal putte i disse småtassene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå