snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg har alltid sovet dårlig, og den siste uka har vært virkelig fæl.. jeg vokner om natten og får ikke sove igjen før tidlig morgen. sambo har måttet vært hjemme fra jobb slika t jeg får sove. noen som har noen gode råd til meg??
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 jeg har hatt søvnproblemer i mangen år. Prøvd innsovningstabletter men det gjorde til at jeg ble så sløv dagen etterpå at folk trodde jeg var helt dopa men nå går jeg på anti.depressiva. Jeg var slik som deg : sleit med å sovne og når jeg først sovnet våknet jeg så tidlig at jeg ikke fikk sove igen så satt bare å glante i veggen. Er det noe som har skjedd i ditt liv i det siste? forandringer kan ta på kroppen også. Hvordan er humøret ellers? ta dette opp med legen, ikke sikkert du trenger å ta tabletter men de kan guide deg gjennom en bedre søvnrutine..
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 akkurat nå går det faktisk greit å sovne.. problemet er bare når jeg vokner igen. men det har vært bedre, men nå er det gale igjen. hm, ja man kan vell si det slik.. jeg fant mamman min omkommet i brann for 5 mnd siden.. har mange tanker i hodet.. men når jeg er våken tenker jeg ikke på det, men på mange andre ting. jeg har skikkelig angst for å måtte ta tabletter, pga at min mir har vært syk og har måttet ta tabletter og jeg får helt panikk bare med tanken.. leste at mange av de som har søvnproblemer er depressive, men jeg følker meg ikke akkurat depressiv heller...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 har du snakket med noen angående dette her? det er jo ganske traumatisk å finne sin egen mor omkommet . kan være du har en" slags depresjon men at den ikke er kommet frem i "lyset" enda?
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 ja, jeg har pratet litt med presten.. men problemet er at jeg ikke føler trang til å prate heller.. hm, kanskje det..
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 ta en prat med legen kanskje? Det vil gjøre deg godt å prate om det selv om du ikke føler trang for det.. kan være det som ligger å lurker i hodet ditt :s Ta det ved rota før det blir værre..
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 takk for råd:) jeg har ringt legen å fått time halv 1:) håper det ordner seg..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Jeg har hatt det sånn hver natt siden jeg begynte på skolen i høst. Våkner rundt 04 for å gå på do og da får jeg ikke sove igjen.. Utroooolig irriterende. Blir så stressa når jeg vet at det er så kort tid igjen til jeg skal opp (kl 06) selv om det egentlig ikke er så kort tid.. Har ingen gode råd egetlig.. Skulle gjerne hatt noen selv.. Det eneste jeg kan komme på er å kanskje sørge for å trene eller noe på kvelden sånn at du er sliten når du legger deg. Og om du våkner om natta så må man lukke øynene og slappe av og tenke på noe annet enn at du må sove nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå