Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har fåttt inntrykk av at på de aller fleste går vannet på natten eller når man står opp. Hva er det som er mest vanlig? Noen som har opplevd at vannet går i butikken for eksempel`?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Dette er veldig individuelt. Mitt vann gikk ikke før 2 timer før ungen kom ut. Da hadde jeg hatt rier i 6 timer allerede (sterke rier).
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hehe jeg har ei veninne som vannet gikk på da hun satt hos frisøren. Ble ikke feridg med den klippen nei.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg våknet å trodde jeg hadde tisset på meg, da var det bare litt vått i senga, når jeg reiste meg kom resten ut..... Det var kvart over 6 på morgenen. Jeg å hører bare om folk som har vannavgang på natten/morgenen. Eller under fødselen da..... Ingen på butikken liksom..
Happy H Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 mitt vann gikk aldri,måtte bli tatt etter mange timer med rier uten fremgang... men en frisør fortalte d va to damer vannet hadde gått på i det de gikk ut av sallongen,så d kan vell skje kortid som helst på døgnet vil eg tro.
*tintin* Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Hos meg gikk det ikke før jeg var på sykehuset og hadde full åpning.. Men det er sjelden, i følge jordmødrene der.
Athina' Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Mitt vann gikk ikke, det ble tatt på en pressrie. Det er mange av mine venninner som har opplevd dette. Håper det skjer denne gangen også, så slipper man det klisset :-)
hildus Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Vannet har aldri gått hos meg, har født to ganger . Etter de har tatt vannet har babyen vært ute på 1 time ogg på 1 1/2 time etter vannet ble tattt. Jeg fikk beskjed sist at dersom jeg skulle ha flere og vannet gikkk hjemme måtte jeg dra til føden med en gang.
fru Senilix Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Det vanlige er at vannet går når man er hjemme eller i trygge omgivelser, ds at man er avslappet. Det er nok derfor så mange opplever at vannet går på natten/morgenen. Med min første gikk vannet klokken tre om morgenen. Med nr to, gikk vannet under fødselen, ca3 1/2 time etter at riene var begynt, og da startet pressriene med en gang. Det oppleves forskjellig fra person til person og faktisk fra fødsel til fødsel også. Ikke hørt om noen som har hatt mye vannavgang på butikken, men litt drypping har jeg hørt om, altså at man kjenner man blir litt våt i buksa uten at det nødvendigvis synes så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå