Miss RM Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Både leger og to jordmødre trodde jeg kom til å føde før termin, men det skjedde ikke :-( IKKE stol på hva de sier!!! Begynner å bli ganske så utålmodig, men det er fint lite man kan gjøre. Må nesten le når jeg ser hva jeg har prøvd av typiske kjerringråd, hehe.. Har ikke hatt noe tro på dette tidligere, men begynte å bli rimelig desperat. Har gått med skikkelige tak i mage og rygg i nesten tre uker nå, som ikke utvikler seg til noe mer.. Støvsugd, vaska gulv og vinduer, sterk mat, masse gåing, spesielt i trapper, kanel (både på grøt og i melk...) Ingenting fungerer, vesla kommer når hun vil! Det morsomste er alle som ringer og sender sms og spør om det skjer noe... Hadde nok sagt ifra da ja!! Jaja, får se om det skjer noe i dag, selv om jeg ikke har noe tro på det. Er skikkelig forkjølet, så nå kan hun godt vente et par dager...
Ida m/ Prinsesse+Spire Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Har også idag, og bynne å bli vældig utålmodig.. har håpa på før termin hele tida, men virke som ho vil være der ei stund t. Skuffa:( Hehe.. Har ikkje prøvd nån kjærringråd, men bynne kanskje i dag:)
Miss RM Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ikke noe vits å prøve :-( Har prøvd alt, ingenting fungerer.... Vil så gjerne få henne nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå