Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 i dag...til fame gruer meg litt ...fikk ikke det beste første inntrykket da jeg var og pratet med de ... vet liksom ikke hva jeg skal ha på ...eller noe ... de sa jeg skulle ta med noen klær da men hvilke da ? trenger noen råd tror jeg ...
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Må man ha avtale for å møte opp der? Det som kan være lurt er å ha endel ensfarga klær, klær med masse krimskrams på kan ta oppmerksomheten fra bilde.. ellers tar du bare med klær du er komfortabel i og liker. Har ikke vært der selv å fått tips, så kanskje noen andre har bedre tips
Emmilo Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 De har vel som regel hvit bagrund? Hva passer til det? Hva vil du ha for uttrykk? Ring dem og spør hva som passer. Husk sminke! Så du ser frisk og fresh ut. (det gjør ikke jeg om dagen) Lykke til!
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Dette står forresten på Fame sine sider, ang tips til fotografering. Ta gjerne med litt forskjellige klær så hjelper vi deg med å plukke ut de som gjør seg best. Ta også gjerne med leker eller andre ting som dere har et forhold til. Matchende farger gjør seg veldig godt, og klær med skarpe farger gir også fine effekter. Klær med stort skriftmønster kan være vanskelige. De "stjeler" for mye oppmerksomhet. Det er viktig at alle i husholdningen møter til fotografering. Det gir bildeserien større variasjon og innhold.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 drop inn for gravide som regel tirsdager, men i trøndelag er det onsdagen står på fame.no jeg skal ta me datteren min i dag ... tenkte på en svart kjole... men vet ikke helt...datteren skal ha på svart kjole tror jeg ...hehe er usikker...føler meg mest komfortabel i joggeklær da hehe men tror ikke jeg skal stille opp i det..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 da har jeg vridd kleskapene på hode jeg har funnet meg svart bukse me hvit singlet under me rosa lyse rosa lang armet uttan på ...datteren tenke jeg skulle få ha på en sunniva kjole ...men opp til fotografen nå da..har med noen klær i reserve ...
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Hørtes fint ut, dere blir nok super fine på bildene! Lykke til, så får du si fra hvordan det gikk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå