Gå til innhold

Snart 4 mnd og snudde segfra rygg til mage i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det litt vel tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er helt normalt... Jenten min snudde seg på firemånedersdagen

Men hun er nok ikke seint utviklet i alle fall

Jenten min ligger bare å ruller for å komme seg frem. Er som en hel ny verden har åpnet seg. Det som er litt kipt er at hun nesten har blitt for 'voksen' for babygymmen...

Skrevet

Nei, syntes ikke det. Min snudde seg da han var 12 uker. Ser av andre innlegg her at det er mange som er 3-4 mnd når de snur seg.

Men det er stas da når de snur seg... :-)

Skrevet

Nei, ikke spesielt tidlig- er vel innenfor normalen. Mini begynte å rulle seg rundt (bevist) ved rundt 3 mnd alder,.

Skrevet

Viktig å være stolt! glemte å gratulere deg ;o)

Skrevet

Gjennomsnittet for å rulle rygg-mage er 5 mnd så litt før 4 mnd er faktisk litt tidelig. Min eldste var 4 mnd da han rullet den veien første gang og da fikk jeg høre fra HS at det var litt tidlig, de to andre var 3 mnd og da fikk jeg høre at de var kjempetidlige. Men jeg har inntrykk av at det som egentlig er normalen og det jeg ser av mine unger og venninners unger osv er noe helt annet enn hva man får inntrykk av at er normalen her inne. grunnen er vel at det er gøyere å "skryte" av en baby som er tidlig enn en som er snere og derfor er det et stort flertall av de (egentlig få) med veldig tidlige babyer som svarer mest på tråder i gaten "når rullet din baby", "når reiste din baby seg opp" osv.

Skrevet

MEN uansett alder: like morsomt alikevel :-D Gratulerer :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...