en-to, lappe sko..... Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har litt vanskelig for å velge jeg da... =oP Men liker godt skumnisser og sånne innpakkede sjokoladekuler med nøtter utenpå (Ferrero Rocher eller noe lignende) NAM
En_av_hver Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Åååååå skumnisser!!!!! Nå fikk du tennene mine til å løpe i vann her:-)))))
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 MARSIPAN!!!!! Min største synd!! Å den gjør det ikke akkurat lett å gå ned de siste kiloa etter fødselen. Særlig når den kommer i butikkene i midten av oktober! Å det blir ikke enklere å la vær på ny året, fordi da kommer den jo på TILBUD!!!
Turid Laila Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Marsipan dekket med sjokolade! Og Ferrero Rocher (eller hvordan det skrives), ikke spesielt som julegodt, men spiser det stort sett bare i jula.
RundLurt? Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Nidars marsipanstenger trukket med sjokolade=0)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Juleskum!!! sånne poser.. mmmmmmmm..... Har det kommet i butikkene?? Og skumnisser...... fikk lyst på snop jeg nå.....
Himmel og hav Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Freias plater med julemarsipan...men den må ligge i kjøleskapet sånn at den mørke sjokoladen er helt sprø, også la den smelte sakte i munnen...mmmm
en-to, lappe sko..... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 Ja har en pose med juleskum i skapet som minker drastisk
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 advetskalender sjokolade!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå