heisand? Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 *sjokoladekake med masse kaffe og smør *pizza (er det på grunn av krydderet?)
It's all about me Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 De første månedene jeg ammet måtte jeg holde meg unne brus og skalldyr.
heisand? Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 men hvordan fant dere ut akkurat de tingene? det er visse dager hvor han har kjempe mye luft i magen, særlig om kvelden og utover til ellevetiden når han sovner
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 De første 3 - 4 mnd holdt jeg meg unna erter, kål, løk og melk med begge to. Var i tillegg forsiktig med kaffi og sterk mat.
heisand? Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 kan man stort sett spise hva som helst når ungen er 3-4måndere???
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 *te/kaffe/latte *sjokolade *kakao Ellers holder meg unna brus, løk og kål. Hun tåler heldigvis te og sjokolade igjen nå da;) hurra. Var hardt med 2 mnd uten..
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Etter 3-4 måneder er fordøyelsessystemet såpass modent at det skal litt mer til for at de skal få vondt i magen. Masse info her forresten: Ammehjelpen.no
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Ingenting spesielt faktisk......har spist som jeg pleier og det har gått overraskende fint:) med storesøster måtte jeg holde meg unna tomatpurè......
Gjest Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Du må bare prøve ut litt etter litt.. Jeg fant ut at lilletuppa ikke tålte koffein etc for jeg bare drakk det på kveldene, og da ble hun veldig urolig og mye skriking. Prøvde noen kvelder uten og hun ble jo en annen unge. Du må prøve og feile litt;)
___ Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Ingen av mine unger har reagert på noe som helst. Jeg kan spise akkurat det jeg har lyst på.
Inga Bling Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Kunne ikke spise noe egentlig. ikke stekt mat ikke krydder ikke brød vi var i grunn like glade for flaske begge to.
bambi på isen Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Spiste stort sett det meste med mine også, var litt forsiktig med løk, mais, kål, skalldyr og veldig sterk mat den første mnd (kanskje 2), men etter det spiste jeg alt, utenom skalldyr, siden pappaen er allergisk så droppa jeg det!! Minste snuppa reagert på melk av alle ting, men det var også bare noen mndr. Det er vel prøving og feiling som gjelder her!! Svigerinna mi har holdt seg unna det meste med alle sine, nekta å spise mat med løk i, men hun spiste sprøstekt løk på pølsa (ha,ha......., trodde det ble det samme jeg)
Expat Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Var det paprika på pizzaen? Hva slags pålegg? Løk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå