Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk en sønn for tre mnd siden. Han ble tatt med vakuum og jeg ble sydd ganske mye. Det er grodd fint og virker ok der nede. Det eneste er at når jeg ligger lenge på en side begynne det å sprenge i kjønnsleppene, så jeg må snu meg på andre siden. Dette skjer også av og til når jeg er på toalettet. Var til seks ukers kontroll,men ble ikke sjekket nedentil. Er dette normalt? Eller er det noe som bør sjekkes?
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 trodde det var vanlig med GU på 6ukers-kontrollen. Ihvertfall for de som er blitt sydd. Jeg fikk ihvertfall GU.
Mammapudding Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Er du flink å knipe? Jeg fikk beskjed av legen om å knipe knipe knipe:) Prøv og hvis det ikke gir seg ville jeg tatt en tur til legen..
jubaloooo med to stk Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 du kunne jo fått legen til å sjekke om hvordan det ligger an. arrvevevet etter sying er gjerne stivt og lite elastisk en god stund etter sying (flere månender), slik at det kan bli litt ømt. i tillegg er du kanskje litt hoven der slik at det sprenger på. og så har du slapp muskulatur som i tillegg kan sprenge på. men er du usikker, så få de til å ta en sjekk, kan jo være noe med stingene- hvis du er sydd så har de jo ofte sydd i flere lag alt etter hvordan sprekken var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå