Gå til innhold

Da har jeg tatt en ny test.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jammen er ikke streken litt sterkere i dag!! Vet ikke om jeg tør stole på denne heller, er jo en sånn stav fra billigtester. Har en CB liggende, men den sparer jeg til i morgen.... hvis den også blir positiv så slipper jeg jubelen løs her inne:) Tør det liksom ikke helt ennå...

 

*spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere sÅÅÅ mye:)

Skrevet

GRATULERE!

Etter to tester er del vel lov å juble litt?? :)

Lykke til videre!!

Skrevet

så lenge det er farge på streket så er du gravid:)

om det er billigtest eller dyr:)

Gratulerer så mye!! :)

Skrevet

gratulere så mye! har hatt to tester selv med en svak stek fra billigetester, men skal sjekke med en "ordentlig" test i morgen. spent!!

Skrevet

grattis begge,så arti da=)

håpe æ kan byn på pergo snart så æ kan bi gravid=)

 

lykke te da damer=)

Skrevet

gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...