Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Fødte for to mnd siden,og ble sydd en del. Går nå på den berømmelige cerazette pillen. Men jeg har null sex lyst,til min manns store fortvilelse. Han har vært så tolmodig med meg gjennom svangerskapet,men nå forstår han ikke hvorfor jeg ikke har lyst,og det gjør ikke jeg heller. Skikkelig kjipt:( Noen som har tips for å få tilbake sexlysten?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Slutt på cerazette!! Siden den ikke inneholder østrogen, inneholder den mer av et annet stoff som kan få deg til å miste sexlysten. Skjedde med meg også. Så jeg tenkte; hvis jeg fortsetter med cerazette, trenger jeg jo egentlig ikke prevensjon, for det blir ikke noe sex... Fikk satt inn hormonspiral.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Uff jeg har det sånn nå jeg og det er 9 mnd siden fødselen.. Har kobberspiral. Noen som har noen tips??
Hva skjer'a?♂ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det er visst helt normalt å ikke føle lyst på samme måte som før hele det først året:(
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 De første mnd etter fødsel fristet det aldri å ha sex. Fikk aldri følelsen av å ha lyst til å ta initiativet til sex, og hvis mannen prøvde var det mer følelsen; "åh, uff, jeg orker ikke, tiltak". Begynte allikevel å ha sex, veldig forsiktig, selv om det egentlig ikke fristet noe. Jeg angret aldri da vi var i gang. Gjorde det jevnlig og "lærte" meg på en måte til å la det friste igjen. For meg var det en terskel jeg måtte krysse, og nå er det så mye bedre. Har ikke sex like ofte som før, men fy søren så mye bedre det er nå Veldig glad for at jeg "ble med på det" selv om jeg egentlig ikke hadde lyst.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg går ikke på cerazette, men har null lyst for det. Tror det er sånn den første tida for enkelte. Har heldigvis tålmodig samboer Så ikke forvent dramatiske endringer selv om du slutter på pillene...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 akkurat slik var det med meg å, måtte også krysse en terskel.. nå går det kjempebra, jeg tar initiativ jeg også, og det er mye bedre med sex nå enn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå