Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Innrømmer herved alle mine synder! Jeg bærer min sønn i søvn hver kveld. Når han våkner på natta ammer jeg han i senga vår,og vi sovner der begge to. Jeg tar han opp med en gang han begynner å gråte. Jeg syns det er stress å full amme, gir derfor mme inni mellom. Slutta å røyke da jeg ble gravid,men nå har jeg smugrøyka to ganger. Jeg smakerpå malt ekstrakten hver gang jeg lager en flaske til han. Jeg bruker smokken veeeeldig mye. Jeg forteller min mann hvordan han skal gjøre alt mulig,selv om det ikke trengs. Jeg går ikke på trille tur hver dag. Jeg ser for mye på TV. Jeg trener ikke. Huff håper jeg ikke er alene :-(
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Du er ikke alene :-) Og skal jeg fortelle deg noe? Det blir faktisk fine barn av dem også!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Ja håper virkelig det:-) Han mangler ikke kjærlighet iallefall :-) HI
Alvepike Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Synes ikke du har "syndet" noe i det hele tatt jeg- Enhver må gjøre hva som passer best for seg og sitt barn =) ( røykingen er kanskje ikke så bra siden du ammer , men bare to ganger kan umulig ha gjort noe skade)
Gjest Ut på tur Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Synes dette høres fornuftig ut jeg... til tros for mitt nick kommer jeg meg heller ikke ut hver dag, rekker det rett og slett ikke hver dag. Har jo avtaler daglig som også skal gjennomføres
Mia_I Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Bortsett fra røykinga og mmeén kjenner jeg meg igjen i dette :-) Jeg tar henne over i senga vår når hun skriker, og må innrømme at det er både for at hun synes det er koselig og for at jeg gjør det :-) Gidder ikke begynne med noen "netoder" for å få henne til å sovne selv, for da kan jeg ikke ha henne i senga lenger, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå