2barnsmamma og hestemamma Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg har ny uke hver torsdag, i forrige uke skiftet det plutselig på sidene mine og jeg fikk ny uke på onsdag, hvordan får jeg det til å bli torsdag igjen?sender mail til webmaster eller noe?
Emmilo Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Det har jo med termindatoen din å gjøre og skjer sikkert automatisk. Gå inn på din side å se hva for termin som er oppgitt.
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 jeg var og sjekket og termindato er fremdeles den samme,merkelig,var nettopp på UL og de rogså sa de at ny uke var hver torsdag.
Tirilsinmamma Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det samme har skjedd hos meg.. Men antall dager igjen stemmer fortsatt, så jeg gidder ikke gjøre noe med det. HAr ikke noe å si uansett
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Dette er fordi før skifta Bim veke på td 21+1 no skifter dei på 21+0. Det er jo det som er rett. Eg har dag på søndag, men her inne har dei alltid skifta på mandag, men no er det slutt på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 hos meg har de alltid skifta på nøyaktig dagen,f.eks 20+0, nå skifter de altså på 19+6. er 20+0 i morgen men idag står det at jeg er i 21 svangerskapsuke, men det er jeg jo ikke før i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå