Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 at jeg ikke kan skjerpe meg. I gaar starta vi med julsanger i korpset.gosj,det var morro.i aar har jeg tvinga meg med.skulka bare bittelitt =) Men hvorfor skal det hvite lave ned med di sangene da?sto opp til hvitt teppe.aa gamla som slett ikke har leita frem vinterbukser eller noe...jeg fikk det travelt kan man si..hurra for arva bukser som jeg viste hvor var..he he. Vintern kom uventa ja.her har det jo regna i uker.har jo ikke hatt hoest enda! Nei,jeg sier som dritgrei jeg. God jul,og ho ho hoo(aa et sukkh)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 hehe.... god jul min venn!!!!! Nå er det vinter snart, men her i regnland trenger vi ikke finne frem noe annet enn ullsokker å putte oppi cherox'ene... :-)
Travelmor Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Men du er sikkert tidligere enn mange av oss andre med julesangene:-) Synes forresten det høres flott ut med et hvutt teppe utenfor. I går var det snø på fjelltoppene her og det lava også ned uten at det ble liggende, for vått antar jeg. Synes det var så flott. Jeg ble stående i det ene utstiktsvinduet lenge for å suge til meg julekortstemningen! Jeg er ganske julete, God jul! kan jeg være med på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hihihi eller hohoho;-) Her kom det snø i går kveld, men forsvant fortere enn svint... Men, altså......idag har vi startet julesangkoret vårt;-) Rosa døtre og mamma som gauker med den stemmen hun har. De rosa har vakre stemmer, min er mer rusten, men gurimalla så vakkert det er mer julesanger og disse pikestemmene..........blir helt rørt jeg:-) Altså av dem, ikke meg selv;-)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Snø foretrekker jeg heller fremfor regn, regn og atter regn.. Blir ikke samme julestemninga når det styrter ned.... Send snøen til oss, selv om den ikke ligger lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå