xxxo Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 av barna altså.. minsten går ikke enda og har da ikke sko. de labbene som storesøster hadde på seg i den aldern er for små til han nå og jeg finner ikke store nok lbber her jeg bor, (på cubus).
Stor_smil Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Kjøpte termosko (sånn votteaktig) fra reflex, tror det var ReimaTec til 199,- Så brukte jeg ullsokker inni, holdt han varm og tørr på beina, uten å være klumpete og hindre for bevegelse )
lille je Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 kjøpte fotposer fra troll... Foret med fleece, og med en slags "såle" under.
lille je Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Ser du er fra Rørvik, (nord-trønder jeg og:). Hvis du noen gang er i Trondheim kjøpte jeg disse fotposene på Bebito.
Mamma Mirabell Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 her går det i hjemmestrikkede ullsokker...
Kamomille Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 tykke ullsokker eller dun/termosokker (reima eller troll sine er fine)
Gjest mphs Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg kjøpte regnsokker og hadde srtikkede ullsokker inne. Disse: http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=380⊂=0&page=2
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Jeg hadde bare to par sokker på beina til min når han ikke kunne gå ennå. Et par tynne ull og et par tykke raggsokker over. De er jo oftest godt pakka inn i pose/tepper nåe de er ute i den alderen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå