Gå til innhold

masse masse strekkmerker...:S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg viste at jeg kom tl å få en del strekkmerker...men SÅ MANGE? Har nå også fått noen få under magen, men det verste er ryggen/hofta/rompa...MANGE MANGE MAAAANGE små strekkmerker.....ser jo sikkelig rar ut...:(

 

Fikk en del strekkmerker når jeg var 14 også....men de ble ganske så usynlige etterhvert så vi satser på det samme her. Jeg tror ikke noe på at dyre kremer osv hjelper, så det har jeg ikke brukt. Noen er heldige, andre ikke:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde litt strekkmerker fra før, øverst på lårene og litt på hofta. Så jeg er tydligvis desponert for det (noen sier det ligger i genene?)

Magen har jeg smurt med body butter fra Bodyshop og Weledas svangerskapsolje, og jeg har ikke fått et merke! Så man kan jo nesten tro det funker? Ihvertfall godt å smøre inn magen :)

 

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker på nedre del av magen, noen få på hoften og et par under ene puppen med første barn. Fikk det da helt i begynnelsen av svangerskapet, så det noen strekkmerker kommer rett og slett av hormoner. Og da hjelper det ikke så mye med all mulig innsmørning. Men nr to fikk jeg ikke, la på meg mye men magen ble ikke så enormt stor likevel. Smurte meg masse, og det hjalp vel sånn på slutten når man er som størst. Er nå uke 30 og ikke fått noen nye enda, krysser fingrene.......................

 

De jeg har fra før, har faktisk aldri plaget meg heller egentlig;-)

Skrevet

fikk strekkmerker på puppene og hoftene da jeg kom i puberteten,men har ikke fått strekkmerker i noen av mine 3 graviditeter.jo foresten fikk jeg ett i sv.skap nummer 2 men det bleket vekk etter kort tid.har termin til fredag så regner med de holder seg vekk denne gangen oså.

tror dette er veldig genetisk og lite å gjøre noe med annet en å vente til de blekner uansett.min søster og mamma fikk heller ingen strekkmerker så tror det ligger i familien sånt.

Skrevet

Huff jeg har også fått masse strekkmerker på magen og har smurt meg med Weleda svangerskapsolje. Ser ikke ut til at det funker på alle:(

Skrevet

hadde ingen strekkmerker på magen før nå denne uken..........tror ikke at kremer hjelper....jeg har alltid hat let for å få strekkmerker...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...