Venter på 3_de spire Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Er det flere som har IKM mandag? Jeg synes det har vært veldig lang ventetid mellom EL og IKM. Er sååå utolmodig, og dette er 1pp. Hvordan skal dette gå?? Håper såklart at spiren sitter på første forsøk, for det har den gjort 2 ganger før. Har to nydelige gutter på 4 og 6år, som har lyst på en lillebror. Skjønner ikke helt at man ikke kan bestemme kjønnet selv.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei:) Jeg har IKM på mandag eller tirsdag, synes det er aaalt for lenge til:P Ganske utålmodig jeg og, vil ha spire i magen til jul! Håper du er like heldig som de to andre gangene:) Må være deilig når det klaffer på første forsøk! Masse lykke til!
Venter på 3_de spire Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Krysser fingre og tær for at vi kan få en liten julibaby begge to. Når kommer du til å teste? Har kjøpt CB digital 2pk, men vil ikke teste for tidlig. Venter til tirsdag tror jeg.. Om jeg greier å vente da. Lykke til!!
trønderpia85 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hei.. Ja jeg har ikm på mandagen eller tirsdagen.. Er utrolig spent nå.. Har kjent symptomer ganske lenge nå.. men tør ikke håpe for mye
Venter på 3_de spire Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 Hvilke symptomer har du da? Jeg har hatt en del krampe i magen og veldig overfølsom for noen lukter. Tåler ikke lukten av alkohol, takler ikke være i samme rom engang. Spennende dette!! Lykke til!!
trønderpia85 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 kvalme, "mensmurringer" stikkinger i magen og korsryggen,trøtt, ig magen har blitt litt hardere.. Ja d er kjempe spennende dette Lykke til du å
SommerBris Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Hei. jeg har ikm tirsdag 13 nov. Har hatt veldig vondt i magen de 2 siste dagene og veldig trøtt. Så håper det kan være et tegn:) Lykke til
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Har IKM på mandag jeg og, men tror nå at TR kommer :-(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Jeg krysser også fingrer og tær for at det blir en julibaby på oss. Og blir det det har jeg termin på bursdagen min! Jeg har kjøpt 15 strimmeltester på lavpristester.com, hehe. Så kommer nok til å teste villt fra jeg får dem. Blir så stressa når jeg skal gå å vente:P Kjøper meg digital hvis jeg tester pos. Krysser fingrene for at du tester positivt på tirsdag, evt. tidligere hvis du ikke klarer å vente;) Så lovende symptomer alle sammen har! Har bare bittelitt ømme pupper jeg, og det er det;) Masse lykke til alle sammen!!!
Joto Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Hei Har ikm 10/11 nov. Hatt mensmurringer i over en uke, litt ømme bryster, fryser nesten hele tiden, og har i dag vært småkvalm hele dagen og rar i magen. Er bare sååå spent. Må jo bare være noe...
Venter på 3_de spire Skrevet 8. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2007 Føler meg så gravid!! Kommer til å bli kjempe skuffa om jeg ikke er det. Har vært kjempe svimmel både i går og i dag, var det i starten med begge de andre også. Drikker masse vann da, i håp om at det hjelper. Prøver å slappe av mest mulig. Er også kjempe trøtt, selv om jeg sover normalt. Kan gjerne gå å legge meg kl.9, for da er jeg helt kaputt!! Holder fingere og tær krysset fram til IKM nå altså!!
Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Tiden mellom EL og IKM er den lengste i verden. Det er jeg overbevist om. Får bare håpe at spira sitter så du slipper å være utålmodig lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå