Vibbemor Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Gutten min på 3 år er ikke helt god i magen om dagen stakkar. 3 dagen han er bløt i magen i dag, kaster opp gjør han innimellom og. Hva kan jeg gi han som kan gjøre magen hans bedre? Og hva bør jeg styre langt unna?...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Loff og alt med stivelse og lite fiber binder vel. Og farris blanda med eplejuice er bra for væskebalansen.
Vibbemor Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Tusen takk for svar!! :-) Da får jeg høre om kjærsten kan handle det på vei hjem i dag.
Expat Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Og ikke helt modne bananer! Ganske grønne bananer...
MikroMidas Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Som Expat sier; litt umodne bananer, og også kokt ris! Men det er kanskje ikke så lett å få i ham (:
Tiddelidu Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Blåbær og gulrotsaft anbefalt legen meg å gi lillegutt.
Vibbemor Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Tusen takk for hjelpem damer!! :-) Han er ikke syk ellers, litt roligere enn vanlig bare, og han har ikke noe imot å spise, så tror det skal gå greit å få i han litt mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå