Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg og mannen skal ha barenfri fra lørdag til søndag første helg i desember. Da skal vi dra på julegaveshopping i Oslo, bo på fint hotell, spise god mat og slappe av............ Så sa han en kveld vi hadde lagt oss at hvis jeg ville så kunne jeg ta med ei venninne inn til oslo den fredagen samme helga rett etter at vi har levert i barnehage. Så kunne jeg få shoppe så mye jeg ville, spise på restaurant og bo på hotell fra fredag til lørdag også. Så kommer han innover på lørdagen : )) Han syns jeg fortjente dette : )) Så nå håpe jeg bare min beste venninne får barnevakt for da skal vi kose oss skikkelig!!!!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ja han er da Kjempe snill. Hva skal han gjøre fredagskveld/natt da....ettersom han vil ha tankene dine opptatt av noe annet...???? *ler* KOS DEG/DERE
RundLurt? Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Ja han var snill ja=0) Heldig du, nesten like snill som min mann jo=0) Ha ei super helg, d blir sikkert koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå