Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Kan vi ikke alle sammen skrive hva vi teker på å kjøpe og hva vi har på ønskelista til ungene våre og hvor gamle de er : ) Så kanskje vi får noen ideer til fine , fornutige og morsomme julegaver : ) Gutt som blir 3 i januar: Sengeteppe og sengetøy til stor dyne og seng. Bag/liten koffert til ferier og overnattingsbesøk Thimberland skinn høst/vår sko En DVD Små morsomme bokser å ha små leker i så ikke lillebror får tak i de : ) Gutt som er 10 mnd på julaften. Røros pledd Toalettmappe Liten bag/koffert Puma sko Barnehage sekk Barnerammer Jeg ønsker egentlig fordlg til et par leketing til begge to. de kan jo ikke bare få ting som jeg syns er fint : ))
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 lille er 16 mnd på julaften, og vi ønsker oss *lydbøker av egner *ulltøy *ny cd spiller *stol til bordet hun fikk til bursdagen sin *ullgensere fra benetton *leker
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 3åringen: -Kjøpt lego og trenger mer av det. -samler på de hvite store til aschehoug -filmer -noahs ark/ little people fra fisher price -dukker -hobbyting -dyrefigurer( sånne fra schleich og bullyland) 11måneder: -kjøpt duplo -de samme dyrefigurene -bøker -musikk -leker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå