Gå til innhold

Tysting..hva skjer (fra krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer når politiet har blitt kontaktet pga sterke mistanker om at en person har igjen startet med å pushe(det det heter?) narkotika. Vedkommende er en kjenning av politiet og tidl straffet for slike forhold. Tipset ble tatt over tlf og var anonymt. Hva skjer videre? Hvordan arbeider politiet? Får personen det gjelder vite hva som er blitt sagt på tlf?

Anonym

[svar på dette innlegget]

Sv: Tysting.. Hva skjer? NYTT 00:05 7.11.2007

Kan noen være så snill og legge det ut på skravle for meg?

Takk.

Anonym

Sv: Tysting.. Hva skjer? NYTT 07:37 7.11.2007

kommer vel litt ann på kor du e hen i landet,her ville det nok ikke skjedd stort..

var det du som ringte?

isåfall har jeg ett velment råd til deg,hold deg unna sånne saker,mange som går på stoff er ødelagt av stoff,ka du tror skjet om de finner ut kem som tysta..

og det har de faktisk for vane å finne ut..

(no e det lagt ut på skravle)

mamma21*til2*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... Dersom tystingen kun går på mistanke om at han selger vil nok ikke politiet gjøre stort mer enn tidligere. Det er sjeldent at disse kjenningene slutter med det de har blitt straffet for tidligere, så politiet holder uansett et øye med disse personene.

Har man derimot et konkret tips om at det foregår noe ulovlig på et bestemt sted til en bestemt tid drar politiet gjerne på razzia...

Jeg tror politiet har en "3-ganger-regel" som vil si at etter 3 mistanker om at noe ulovlig foregår i en bestemt bolig kan de dra på razzia.

Jeg tror nok at jeg ville holdt meg laaaangt unna å tyste på de, for det kan, som mamma21*til2* sier, bli både skummelt og farlig for deg.

Jeg har heller ikke den sterkeste troen på at det vil hjelpe å sladre på en person som ikke har planer om å slutte med det han driver med......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...