snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 off, vært våken siden ti på 4 nå.. har hatt det slik i ei uke nå, klarer ikke sovne igjen når jeg vokner, og holder det gående til jeg sovner et kvarter, halvtime før mini våkner.. off, jeg er så lei.. vil ikke komme inn i ein dårli søvnrytme, har gjort det før, og tok laaang tid før jeg kom utav det igjen... noen som har noen gode soveråd?
mayaya Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 ja - sønnen min :-/ klokka er 21:20 her, og neeeiii daaa
mayaya Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 han er vanligvis veldig flink da, men i dag har det vært helt på trynet :-/¨¨ sikkert no tanngreier
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 sikkert! det var sånn det begynte her og.. snuppa begynte å vokne igjen om natta og hyle, og holde meg våken, (sover vanligvis 13 timers natt:) så får jeg ikke sove igjen... hm..så baller det på seg!
mayaya Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 huffa! hmm.. foretrekker det når han sover på natta jeg. Har så mye jeg skulle ha gjort, og mannen er på en mottagelse gjennom jobben. og jeg sitter ved siden av surmuleren i sprinkelsenga.
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 offja, jeg skulle gjerne ha sovet litt.. mannen ligger og sover som ein stein i senga.. måtte stå opp, orket ikke å ligge der søvnløs lengre...:/
mayaya Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 da er dib god å ha - her er det alltid noen :-)
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 ja det er godt:) grøsser ved tanken på at snuppå vokner om ein times tid og jeg må være våken i maaange timer til:/
mayaya Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 heehe... min lille sovnet for 2 min siden.. på fanget. jeg orket ikke å høre sutringen mer, så jeg tok han opp :-p
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 jaja, av og til er det like greit! når snuppa her og ikke vil sove på dagtid, orker jeg ikke det styret, tar henne opp og legger henne en time enere, da sovner hun alltid:) kor gammel e gutten din?
mayaya Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 han er 7,5 mnd og tannløs... hehehe.... enn snuppa?
snupp & mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2007 hehe, hun er 10 mnd, med to halve tenner, hehe:) hun fikk ikke tenner før hun nærmet seg 9 mnd:)
mayaya Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 ååå.. gruff.. hvis dette er pga tennene, så håper jeg de kommert snart. skal prøve og legge han ned nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå