Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Trenger tips til et fint sted å reise til neste år. blir enten på vår eller på høst. Kriterier: -Barnevennlig, gjerne med babybasseng -sydenland -Nært stranden -Shoppingmuligheter, gjerne et land der det er billig å shoppe=) -Gjerne spa på hotellet...
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 hørt om reiseselskap? de har sånne "knapper" på sidene der du kan markere av kriterier...ganske fint altså
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 reiseselskap= apollo,ticket,saga,soliasolreiser,ving,my travel mm så slipper du å spørre om det i en ny tråd;)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 fant ikke dette på star tour, ihvertfall vanskelig å finne noe som fyller alle kriteriene våre. kanskje du kan være så vennlig å dele en link med meg siden du er så fantastisk? beklager så mye at jeg spurte andre om deres erfaring. er greit å ha et sted å starte. har også gledet deg med å skrive max 5 innlegg på denne siden siste døgnet. er du fornøyd nå? I morgen kan jeg til og med la vær å skrive, så kan du ha dib helt for deg selv!!! blir ikke det KJEMPEKJEKT? men er vel ikke gøy når du ikke kan svare frekt på mine kommentarer.. har du kjedet deg mens du ventet på innleggene mine i dag?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg ville valgt Kreta!!! Vært der 4 ganger, og reiser (forhåpentligvis) tilbake i Mai med snuppa=)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Takk! en med et fornuftig svar ja... har du noen spesielle hoteller å anbefale?
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 med mindre du reiser med balkan airlines eller bin laden airlines til kabul el så pleier de fleste å skrive god info om hotell og nærby... wow har du skrevet max 5 innlegg??? dette er jo en bragd...du har jammen vært ute i dag du... hva skal du i morgen da siden du ikke skriver innlegg da? jeg tipper du skal i 80års dag eller noe... og ja jeg har kjedet meg for jeg stod opp kl 06.00 og satt og ventet i ett sett frem til nå på deg!!! har ikke fjernet øynene fra skjermen et øyeblikk engang!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Flamingo i chania synes vi var helt topp=) Der kommer du med Apollo. Ellers så er Cretan dream ypperlig for folk med unger (det er nabo hotellet:p) Da må du reise med solia. Det er jo mange fine hoteller å anbefale da, men disse er perfekte for de med lommebok som ikke tåler allverden;)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 I morgen skal jeg først på sykehuset en tur (nei, jeg skal ikke operere inn hjerne eller noe). deretter skal jeg på cafe' med en venninne (ja jeg har venner). skal så hjem og lage middag til samboeren min. På kvelden får vi besøk av et vennepar av oss. den som spør får svar! skal jeg tilfredsstille deg må jeg vel forlate hele stedet men... Har du barn egentlig? Håper ikke du lærer opp ungene dine til å sende meldinger til folk og si at alle hater dem og at de ikke er velkommen...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Ok! Tusen takk for svar, skal sjekke det ut. Ja, dr love, det står selvfølgelig info om alle hotellene men det er ikke så enkelt som det virker å finne et hotell som tilfredsstiller alle kravene. enten mangler det det ene, ellers så mangler det det andre.
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 tror deg men ikke det med venner da... ja jeg har unger men de er for små til å lære å skrive enda... du skal ikke spørre noen her inne om de har noen cafeer i bergen å anbefale da?
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 det er få hoteller som har alt! da må du nesten bygge et eget hotell:) ps:er du virkelig ute etter ferie så er det lettere å ringe til det firmaet du vil reise med så hjelper de deg veldig bra!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 nei. skal på opus jeg. vil du være med så kan du få hilse på vennen min?
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 sorry men med de snuskete servitørene på opus så holder jeg meg unna...du får hilse til skybert da:)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 ja men nå leiter jeg etter hoteller som HAR alt, og jeg ønsker anbefalinger fra folk som har vært der og ikke fra de som selger reisene. Selgerne sier jo uansett at stedet og hotellet er bra.
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 hvis ikke du finner steder på internett som har alt så vet jeg ikke hvor du leter... det er jo sååååååå lett!!!
DUPPEN Skrevet 7. november 2007 #18 Skrevet 7. november 2007 ja beklager men jeg er ikke ledig på markedet... og hvis du liker å spise kaker med "kremmen" til de som jobber der så værsågod...men hvis du liker sperm suksess terte så er jo opus ypperlig for deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå