Northernlights Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Fikk et aldri så lite sjokk da jeg fikk oversikten over hvor mange meldinger datteren min på 15 klarte å sende på 31 dager...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 et sted mellom 5 og 30.=) Kommer helt ann på. Noen mnd sender jeg ikke i det hele tatt! Men ringer masse da...
Northernlights Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Til hennes forsvar,så har vi flyttet 150 mil fra alle gamle vennene hennes, så jeg kjøpte mobil som inkluderte uendelig med meldinger per mnd for 29 dollar ekstra, og det var jammen bra. Du kan jo bare gjette hvor mange en 15 åring kan sende av meldinger?? ble nokså sjokkert...men jeg har mistanke om at tallet også inkluderer mottatte meldinger, for det stemmer omtrent med det jeg har sendt fra min mobil (altså antall i innboksen er halvparten av det som det står som antall meldinger)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Da skjønner jeg at det blir en del sms ja..! Hmm, husker selv da jeg var 15, var ingen problem å svi vekk ett kontantkort på en kveld og dvs 150mld Hun har vel sendt ca 400? hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hehe.. Det meste jeg har sendt er vel ca.. 600 eller noe. PÅ en mnd. Så regner me ca.. 1000 kanskje? 2000? Mobilen blir flittig brukt av oss ungdommer, haha:p Men, jeg hater å skrive mld, skriver som oftest bare: "ok, greit. Ses da. Snakkes." Hater å skrive mld for går så lang tid!
Northernlights Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 1837 meldinger :-/ Men som sagt,det ser ut som om det er både sendt og mottatt....likevel! huff..
mayaya Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 jeg sender glatt 300 jeg.. hehehe... på en "god" måned. huff, det er kanskje litt mye, men. Skikkelig avvenning å være i usa da.. :-D
Desembermamma 2002 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Et par stykker om dagen, rundt 100 per måned vil jeg tro
snowstorm73 Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Kanskje 15. Jeg ringer til folk i tilfelle, har ikke mye overs for tasting.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Jeg sender mellom 1500 og 1800 sms i mnd
lille je Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 1000 kanskje... Jeg har vært oppi det tredobbelte *rødme* . Forelska ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå