Northernlights Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 ween er ferdig for i år ;o) Nå står Thanksgiving og jula for tur.
tezzie Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 regner med at du siktet til mitt innlegg litt lenger nede her. Det er første gangen på veldig lenge at jeg er her inne på dib, og da jeg søkte på et ord kom denne gamle tråden opp. Jeg måtte bare svare. Men lat som om du ikke har sett den. Tviler på at det blir noen stor runde med det nå. Som du sier, halloween er over. men ville bare poengtere at vi i norge har feiret allehelgensdag før (så tidlig som på 1700 tallet)
Northernlights Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ja,det er jo basert på akkurat det samme,så det er ikke noe fremmed feiring,egentlig. Neste år har dibbere akkurat samme diskusjonen. Da kan vi dytte den tråden opp igjen. =o) Jeg dytter gamle innlegg innimellom selv,så det gjør ikke meg noe.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Thanksgiving - når er det NL?
mayaya Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 4 søndag i november :-D *alt hva jeg kan*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå