Joolimooli Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 For en jævla irriterende støvsuger!!!! Håper aldri, aldri, aldri noen kjøper en sånn til snuppa mi!!! Blir jo huegæærn bare av å være her inne jo!
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Og hver gang jeg skal bla nedover (jeg har bare bærbar PC) så må jeg over den reklamen..... Og menyen på forum er jo under her jeg skriver nå...... (",)
Joolimooli Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Jepp! Jeg har prøvd å slå av lyden på pc'n, men pga. jobb er jeg nødt til å se endel videoer. Så sitter jeg der da og lurer på hvor lyden blir av! HVER gang!! Nå får jeg ikke bestemt meg hva som er verst. Å hoppe i taket hver gang pila kommer nær den jævla støvsugeren, eller å spole tilbake alle videoene jeg må se... Grrrrr....
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Nå har opplevelsesguiden kommet i stedet. Den er mye bedre :-) (",)
Joolimooli Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Tror du ja! Men de bare bytter på! Pluttselig er den tilbake og skremmer vettet av alle som har volumet litt høyt på! BØ!!! Har en liten følelse at den virker litt mot sin hensikt den reklamen der...
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Hehe! Ja, vi har ikke tenkt å kjøpe den :-) Ikke dere heller, regner jeg meg...... hehe. (",)
Joolimooli Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Nei!!! Men ingen må si til svogeren min at jeg hater den!!! Vi kjøpte nemli' et trommesett til datteren hans til jul for noen år siden... Hihi...
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 ÅÅÅÅÅÅ! Dere er slemme, altså :-) Vi fikk et sånt fly en gang vi, til mine stebarn.... Som lettet med lyd. IKKE morsomt. Og noen av de McDonald lekene er også med lyd. Har en sånn pepperkakemann som sier ett eller annet som et eller annet språk! ARG!!! (",)
Joolimooli Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 Hihi Vi hadde ikke barn selv den gangen for å si det sånn...
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Kanskje jeg skal sende deg vår pepperkakemann? Han er så fin så fin :-) (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå