rosenkvisten Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg lurer på om det er flere som har opplevd dette? Det kom en blodstripe nede i toalettet og på papiret(frisk blod). Så kom det litt hele tiden på papiret da jeg var på do. Jeg dro til legevakten, men det var ingen tegn til blødning når jeg kom bort dit. Da jeg kom hjem igjen fikk jeg litt blod på papiret igjen. Nå har det heldigvis stoppet opp. Har hatt litt blødninger tidligere i svangerskapet også. Jeg er så redd siden det ikke ble sett noe, hvor kommer det fra da?? Hva kan en engentlig se ved GU? Hun sa det ikke var nødvendig å sende meg videre for UL heller...får liksom ikke helt ro i sjelen. Hadde ikke smerter heller?? Jeg er så redd. Ungen er veldig aktiv og de kunne høre hjertelyd og sånt. Jeg blir så redd og føler meg alt for mye til bry. Vil at den lille skal ha det bra. Dette er min første gang og jeg sitter her med panikkanfall omtrent.
glad i mange barn Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 det kan ikke ha kommet fra endetarmen da?vanli med hemorider som blør????????????????
Tannfeen:-) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Heisan!! Hemorroider er en ting. Husk også at etter samleie kan du oppleve en lett blødning i skjeden pga at slimhinnene gjerne blir "sprøere" i et svangerskap. Du merker det kanskje i nesa også, hvis du er tett og skal snyte deg, har det lett for å komme litt blod i tillegg. Har du vært på ordinær UL? Såg alt bra ut der? Jeg synes ikke det skal være nødvendig å gå å engste seg, det er ikke bra hverken for deg eller babyen, så hvis blødningen ikke stopper i løpet av kort tid, skal du ta kontakt med legen din og kreve å bli sendt på UL for sikkerhets skyld. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Er HELT normalt å blø rundt disse ukene, da blodkar o.l lett kan sprekke nå, så du trenger nok ikke å bekymre deg så mye:) Blør man mye, mener da at man fyller opp et bind, så kan man heller kanskje vurdere å sjekke d ut, men det høres ut som du ikke har blødd så veldig mye, så du kan nok slappe av. Jeg blødde med forrigemann i uke 18 (bare litt på papiret), og var som deg kjempe bekymret og dro på UL for å sjekke, men spiren hadde d kjempefint:) Klarer du ikke å slappe av, så ville jeg ringt Gyn på sykehuset og tatt en sjekk, for er jo ikke bra for deg eller babyen å være engstelig!
rosenkvisten Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg blir liksom så redd siden hun ikke kunne se noe, tenker muligens om det kan være morkaka eller noe?? Alt så fint ut på sist UL iallfall. Det kom fra skjeden og ikke endetarm.
Brunetta =) Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 jeg hadde blødning i uke 18 med nr tre. Jeh blødde så det rant og fylte mer en ett bind. det var gjennom bindet og bukse osv. jeg hadde ikke vondt og kom på sykehuset så hadde den lille det helt fint. Jeg lå inne i en uke, da fikk jeg bare lov til og opp for og gå på do. Det stoppet og alt gik fint videre.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 har idag opplevd at det er blod på papiret i 2dager, er i uke 18. Har vært på ordinær ul, hvor alt så bra ut(før disse småblødningene) og fikk høre hjertelyd hos legen idag. Håper alt går bra!!!!! Mistet i uke 9 ved sist graviditet:-(. Bekymret nå jeg!!!
rosenkvisten Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 så det trenger ikke å være noe farlig? Har hørt at blødning senere i svangerskapet pleier å ha andre grunner enn tidlig. Jeg har jo hatt samleie, men det kom ikke direkte etter dette.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Er jo bare positivt visst hun ikke kunne se noe:) Visst morkaka hadde løsnet o.l så hadde du nok blødd MYE..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Du kan forlange en ul ved blødning, så ring legen din du, og spør han. Jeg har blødt i 7 uker nå (er 20+3) og fikk ul ganske kjapt. Der fant de ut, at jeg hadde en lettblødende livmorhals, men det var også blod ved morkaken. Denne blødningen vet de ikke hvorfor den er der, men de mener at det ikke skal være noen fare med babyen. Hun er aktiv, og har fin hjerterytme, og da er det somregel bra. Blødningen har avtatt veldig den sist uka, og jeg håper det slutter helt snart. Men krev en ul du, slik at du får slappe av uansett. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå