Gå til innhold

hva syntes dere om en slik oppførsel som dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til gu undersøkelse idag pga smerter på venstre side i underlivet.kom inn hilste på han og satt meg ned.der bøyer han seg ned og tar oppi vesken minhan sa så at han trodde det var røyk men at han så det var tlf min,og at jeg måtte slå den av.fikk ikke fram et eneste ord jeg.tenkte bare hva faen gjør du oppi vesken min liksomogså spurte han om jeg røykte da.og det gjør jeg jo,og da sa han at det måtte jeg kutte ut med en gang.var bare unge dumme jenter som meg som røyktederetter spurte han om jeg spiste mye snop.jeg sa at jeg var glad i snop men hadde kuttet kraftig ned.og han sa at de problemene jeg hadde var vanlig å se blandt unge jenter.og mente at mine smerter kom av at når jeg spiste søtsaker så lå det og gjæret seg i tykktarmen og det bled til slutt som en propp.og derav mye luft og smerter.han spurte også om mamma ikke hadde lært meg at man skullu spise snop en dag i uken.sa at hun er desverre også glad i snop.der kan du se sa han da.akkurat som det er hennes feil.også knep han meg på magen flere ganger og spurte om jeg så hvor det satt segholdt på og gråte da .sliter nok fra før av enn at han dritten skal si sånne ting.sa at når jeg gikk gravid så gikk jeg opp 30 kilo.der har vi det sa han bare da.og ja jeg vet at når man legger på seg så mye så er det fettceller som er vanskelig å få av seg igjen.men har også gått ned 15 av de.fikk med meg en brosjyre om pcos og fikk beskjed om at han ikki syntes det var nødvendig og ta noen prøver,for jeg måtte bare kutte så og si helt ned på snopet og slutte og røyke så ble jeg bra igjen.er mer og fortelle men det blir så langt dette her

måtte bare få det ut. ble skikkelig såret idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fastlegen din, hadde jeg nok byttet :-)

Skrevet

Fy faen! Det der bør du levere inn klage på til fylkeslegen!

Deretter bytte lege!

Skrevet

ja skal det men trenger ikke bytte lege for han er ikke fastlegen min.han er spesialist i kvinnesykdomer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...