Gå til innhold

Hva har dere i og på vogna nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når været er rundt 0 grader. Hva har de små på at klær, og hva har dere i vogna av dyner/poser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker vinterposen nå også har jeg på snuppa body, strømpebukse og en fleece dress + lue og votter

Skrevet

lammeskinnspose i vogna. Snuppa har i tillegg på ullklær og votter + lue :o)

Skrevet

Odenwalder dunposen.

Mini har gjenre på body og strømpebukse.

Genser og ullbukse med fot.

Fleesejakke og lue.

Så putter jeg bare hendene godt ned i posen : )

da sover han godt i 2 timer!

Har Fjellpulken posen hvis det virkelig skulle bli kaldt!!

Skrevet

Her på vestlandet har det ikke vært under 0 grader enda (ikke når jeg har vært ute i allefall...) og her har jeg lammeskinn solm hun ligger på, evt pledd og dyne + "lokket" på bagen. Har på henne vinterdress (boble-eller fleecedress) med hele ben og "votte-armer" + lue selvsagt.

Skrevet

Jeg bruker Odenwalder posen, og så har han body og strømpebukse og tynn ulldress + ullfleece lue. Han liker ikke votter, da får han ikke tottet seg i søvn, så jeg putter hendene under posen når han har sovna.

Skrevet

I solo er det fortsatt noen varmegrader, så her går det i lammeskinn og tykk dyne inni vognbaggen som kan lukkes igjen. Body/strømpebukse + ulljakke/joggebukse og lue på. Og hun er nesten for varm. men synes liksom ikke jeg kan ha noe mindre på henne.

Skrevet

Her er det 2 gr. nå og lillegutt ligger nå ute og sover i kortermet body, strømpebukse,genser,ullsokker,tynn ulldress,votter,halstørkle og lue. Har tynt ullteppe over seg+dyne og trekket på vognbagen.

Dette har jeg funnet ut er passe for han når det er 2-6 gr. ute som det har vært de siste dagene.

Skrevet

Voksipose og han har på seg strømpebukse og body + lue.

Akkurat passe for han her i Oslo, og han sover lenge og godt for en gangs skyld :)

Skrevet

Lammeskinnspose i vogna, (ønsker meg voksi)

Strømpis, body, bomullsdress og lue på pjokken.

Skrevet

Jeg er SÅÅÅ fornøyd med voksi!!!

:):):) Anbefales!!!

Skrevet

Voksi- strømpebukse, litt tykke genser, lue og votter. Sover veldig godt ser det ut som!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...