Gå til innhold

Kynnere, når bør man kontakte jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det jeg tror er ganske kraftige kynnere i hele dag. Kommer ofte og er ganske ubehagelig. Er dette normalt, eller bør jeg snakke med jordmor om det? Er i uke 30, og var hos legen før idag. Snakket ikke om kynnerne da, men hørte på hjertelyden og den var fin.. Litt usikker på hva som er normalt, jeg. Har ikke vært plaget av det tidligere i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere er normalt.. Kraftig kynnere?? hmm rier?

Kynnere vil si at magen strammer seg, ta bare tlf til jordmor på føden og forklar hva du føler så får du svar....mtp at du er i uke 30...

Skrevet

hvis de ikke gir seg om du skifter stilling eller slapper av, og om de kommer regelmessig med mindre enn 10 minutters mellomrom så bør du kontakte føden,eller er det ikke nødvendig.....men er du urolig kan du ringe å høre for sikkerhets skyld!!

Skrevet

De er ikke vonde, men har kommet flere i timen tidligere i dag hvertfall.. Kom en når jeg satt i sofaen nå, den ga seg ikke når jeg reiste meg.. Æsj, er å usikker. Kan være det bare er jeg som ikke er vant med dem siden jeg ikke har hatt dem tidligere. :P

Skrevet

jeg ville tro at det er helt ufarlig, ettersom det ikke er vondt og det høres ut som de varer en stund... en rie varer ikke mer enn max et minutt!!! høres veldig ut som kynnere... men det er ikke ulovlig å ringe å høre med en jordmor da!!

Skrevet

Takk for svar! Jeg kan se det an i natt og ringe jordmoren min imorgen eventuelt. Er sikkert ikke farlig, nei, bare litt ubehagelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...