Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hej! jg fikk mitt 3barn 16okt,og siden d har jg hatt blødninger,hadde ikke noen tøff fødsel og slapp å sy! men pga disse blødningene har jeg fått kløe å svie i undelivet! lurer på hva jg kan jøre for å få slutt på dette??? noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Min historie er vel litt ekstrem kanskje, men dette funket for meg. Jeg gikk å småblødde uten stopp i ett (!!!) år, og løsningen min ble healing! Jeg har ikke blødd en dråpe siden den første behandlingen utenom mensen. Det slår meg kanskje at det er litt tidlig for din del. Det er ikke unormalt å blø etter en fødsel. Selv hadde jeg blødninger i 3 uker som var ganske "kraftige". Dette avtok jo, men da kom altså denne småblødningen som var veldig irriterende. Svie og kløe kan jeg ikke svare deg på da jeg ikke har opplevd dette selv. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Gjennomsnittlig, så blør man i 6 uker da.....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Når man blør går man gjerne med bind eller tampong, og når man blør så lenge kan bindet eller tampongen skape fuktig klima og irritasjon der nede. Evt også sopp. Skift og vask ofte, og gå eventuelt til innkjøp av canesten. Det er mitt råd.
mayaya Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Det er vel ikke anbefalt å bruke tampong under renselsen da. Det er vanlig at blødningene varer i rundt 6 uker, så det skal du ikke bekymre deg for. Om kløen ikke går over, ville jeg prøvd Canesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå