Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Altfor tidlig synes jeg...........brrrrrr........kald is som detter ned fra himmelen............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Moss.............brrrrrrrrrr.........kaldt er det!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Oi.. Ikke langt unna meg da.. Kommer sikkert snart hit og.. Bor i ski.. er meldt snø eller sludd mener jeg å ha hørt.. Må kjøre forsiktig til jobb i morgen...) Syns det er tidlig med snø men.. da blir den fort borte igjen..
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Gjør deeeeet??? Åååhh, kom hit kom hit:o))))) ...tidelibom..
SuperGlad Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 har snødd i tr.heim i hele dag :-) koselig :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Ber snøen fyke nedover til Sarp;-) Her trenger vi den ikke ennå nemlig;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Hihihihi Attpåklatten, jeg står med åpne armer:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Svusj!!! Nå er den sendt avgårde, jeg kryper under dundyna mi nå....med raggsokker på beina:-)) Det er digg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå