~sjiraff~ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Snuppa har foreslått selv at hun skal slutte med smokk på lørdag. Først ville hun at lillebror (foreløpig i magen) skulle få de. Jeg tenkte at det kanskje ikke var en god i de å legge de i sprinkelsenga på soverommet (har visning så den står til pynt), for da ville det være enkelt å hente dem igjen. Foreslo å sende til til Sabeltann, men det var visst skummelt og ikke aktuelt. Så da foreslo jeg å skrive en ønske liste til julenissen og legge smokkene med der.. men nei det var heller ikke aktuelt. MEn så så jeg hele jenta bare lyste som en sol, "vi kan jo sende de til bestemor og bestefar"... Så bestemor og bestefar, dere får snart smokker i posten.. hehe.. Så på lørdag skal vi skrive brev til bestemor og bestefar, putte i smokkene, legge i postkassa for deretter å kjøpe innesko med hjerter på ) Håper bare vi finner noen fine sko som hun liker, og da med hjerter på ) Og at lørdagskvelden og natta går smertefritt. Hun er en skikkelig smokkejente så er spent på hvordan dette skal gå )
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Her sluttet tuppen selv når hun var 3 mnd så vi har bare tatt vare på suttene som et minne rett og slett.. Men husker jeg kom over en side når jeg var gravid www.julenissen.no/com hvor man kunne sende inn sutter også fikk barnet diplom av julenissen tilbake i posten. Det kan jeg se for meg er en fin måte å lutte på!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Min ga de til søpplemannen, de synes nok vi var litt rare......
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 sendte de til kaptein sabeltann :-)
pøber´n & je Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Sendte de til Kaptein Sabeltann. Men ingenting er jo bedre, enn om det funker med å sende de til bestemor og bestefar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå