Gå til innhold

NÅ SNØR DET HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for tidlig og jeg vil ikke ha snø ennå!!!!!!

Nå går jeg og legger meg - i protest:-)

Under varme dundyna, dette er for tidlig altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha..kom akkurat inn etter nattblåsen,og her laver det ned....

Synes det er deilig jeg! Tiddelibom :))))

Skrevet

Det er så kaldt og jeg liker ikke kalde ting som detter ned i hodet mitt når jeg prøver å se på stjernene.........;-)

Men får vel ikke gjort så mye med det heller.....

Det startet å snø masse den natten søsteren min døde.....det var utrolig vakkert å komme ut i hvite natten når alt var over. Husker hun snakket om det noen dager før hun døde, hvor vakkert det var å sitte og se ut på trærne som ble dekket av den hvite vakre snøen.......så stoppet det noen dager, og startet igjen den natten....

Skrevet

Denne lille samtalen om snø, gjorde store ting i hodet mitt.... For det første ble jeg helt rørt over at dere snakker om snø... Det vakre hvite tappet som legger seg som myk beskyttelse over hverdagen.... Jeg ser det blå lyset inni meg, av månen som skinner på snødekt mark. Jeg kjenner følelsen av å stå litt kald og litt varm på verandaen etter at unger er lagt, og det er tent opp i ovnen... Snøen er trygg og god og vakker, og gjør noe med meg. I tillegg til alle disse pompøse tankene, ble jeg også av denne lille snø-samtalen helt sikker på at om det går bra med liten ting i magen, så er dette mitt siste barn! Jeg kjenner at jeg gleder meg til å følge dem opp, og gleder meg til å være maman deres, men bare til tre, ikke til hundre.....

:-)

Kanskje vi burde snakke litt mer om snø, siden det rydder seg i hodet mitt da...... :-))))))))))))))))))

Skrevet

Hæ... Jeg synes jo ikke at du bor så langt unna meg..... Og dessuten bor du jo i riktig himmelretning.....Hmmmmm.

Nei her venter de heldigvis litt til før snøen kommer.

Tingen er at her hvor jeg bor går solen aldri ned....... Men det er vel uansett på tide at jeg får på de vinterdekkene snart da..

Her har det å få ferdig garasjene vært høyest proritert.

Skrevet

Tror ikke det snødde her i går. Noen var ute og "tittet på stjernene" men bare regn.

I så måte bor vi litt heldigere til;P

Jeg vil IKKE ha snø nå.

Jeg liker ikke snø. Liker brune juler jeg hvor det fortsatt blomstrer roser utenfor;P Slik jul vil jeg ha.

Og litt snø for ungene da, bittelitt. Men hadde ikke fellt en tåre over å slippe snø og glatte hele vinteren=D

Skrevet

Heldiggriser som overhodet får se litt ekte snø. Gjett om det er noe jeg savner: "varm og lun" hvit snø som gjøre verdens lyder mykere. Barn som får base og rase i snø, lage snømenn og fine lykter som lyser opp en vinterkveld. Komme inn i varmt hus med snøfnugg i hår og på kinn. Her i dette landet er det bare grønt gress og kommende mye nedbør i form av REGN. Kommer nok aldri til å venne meg til vinteren her. Hvem vil vel klippe gress 1.nyttårsdag. Den fuktige lufta gjør den norske kroppen min KALD til tross for at gradestokken viser 15. Nei, takke meg til tørr kulde, -25 og snø.....

Skrevet

allerhelstNorgen - det høres ut som du bor i stavanger, selvom jeg vet at du ikke gjør det.... snøen er jo så deilig... jeg vissste ikke det egentlig jeg, ør jeg flytta hit til grønnbruneklade blåseregnemørkestedet....

snøen er jo faktisk en fantastisk lyskilde også.... den går vi glipp av her i vanndammen

Skrevet

Det har du helt rett i. Nå bor jeg jo også SØR-VEST i dette landet, og det har ganske mye felles med SØR-VEST i Norge. Regn er no dritt. Takke meg heller til snø. Og, ja: FANTASTISK LYSKILDE!!

Herved erklæres fan cluben: JA TIL SNØ for åpnet :))

Skrevet

du kan være leder, så kan jeg være nestleder.... er det ok! siden jeg skal flytte til snøen til neste år, og sikkert kommer til å bli sinna på den litt av og til.... :-)

Men jeg er med! helt klart!

Skrevet

Jeg vil å være med i klubben!!

Kan være sekretær og føre snølogg.

Tiddelibom...det er sååååå deilig med snø.Det blir klart og kaldt,stille og lyst.Det blir julete og rent i under støvlene.. ;)

For jeg liker nemlig ikke sandete og sølete sko i gangen,takke meg til en skikkelig vanndam :))))

Skrevet

Jo fler jo bedre. For da kan vi ha en massiv snøkrig!!!! Og etterpå lage engler :)

Apropos vanndam: Har du tørka opp på badet, plutseliten ;)) Hihi

Og forresten jenter: her regner det i dag og er 14 kalde varmegrader.....

Skrevet

Hahahahahahaha, sist jeg laget engler i snøen var jeg høygravid med lille rosa, og naboen måtte nesten ha heisekran for å få meg opp igjen, for jeg klarte det nemlig ikke...........hahahahahahahahaha:-))

Skrevet

Flott!

Snøkrig er gøy og god trening,jeg liker engler og snølykter med lys inni.Jeg liker knitringen under føttene og lekende barn med røde eplekinn :))

Hehe...har tørket opp resten,men det som er så kjekt er at sluket og varmekablene fikset nesten alt.Og rent ble det også...såpe og skyllemiddel og masse vann ;)

Var bare for meg å tørke opp de dyvåte hybelkattene som svømte frem fra under vaskemaskinen :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...