Gå til innhold

Aline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spebarnshjemmet....noen som har erfaringer med å være der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der selv, men har hørt veldig mye positivt om det :)

Skrevet

*dytter*

Barnevernet vil kansje at jeg skal bo der og jeg vil vite hvordan det er.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med ullevålteamet og i det teamet var det ei som jobba på Aline. Var derfor innom der til samtale. Bor 4 familier på en etasje og de deler kjøkken, storstue, bad og stelleplass. Alle familiene jeg så var utenlandske.

Skrevet

Vet du hva de gjør og hva slags behandling man får....?? Så det hyggelig ut der?? Jeg var fosterbarn og er atten år og så mener de at fordi jeg har slitt med angst og depresjoner og at jeg ikke er sammen med barnefar og sånn at jeg må bo der for at de skal vite at jenta mi har det bra. Men jeg vil ikke det viss det bare er masse narkomaner og utenlandske som ikke kan norsk og sånn, og jenta mi har det jo bra!!! Vet du om de overvåker en eller om de bare undersøker at en kan passe på ungen sin og at en er glad i den og gir den mat og sånn?? Hva slaks folk er det som jobber der...?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har også hatt litt med barnevernet å gjøre pga angst og depresjon, men vil ikke legge ut alle detaljene her. Så du kan godt sende meg en pm så kan jeg sende en pm til deg...eller utveksle msn-adresse slik at vi kan snakke.

Skrevet

Jeg har jobbet der et par dager i forbindelse med ett kronisk sykt barn som bodde der med mor og far en stund, og synes absolutt det er et flott senter! Vet de gir hjelp til alt fra foreldre med kronisk syke barn, mor og barn som trenger støtte i å lære positivt samspill pga depresjoner/traumer hos mor tidligere, foreldre som holder på å kollapse psykisk og fysisk av lang tids søvnmangel og ikke har avlastning osv.

De kan helt sikkert gi god hjelp og støtte dersom du har det vanskelig for tiden, så ta imot tilbudet for deg og ikke minst for din datters skyld om du kan :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...