Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Fy flate!!! Enn å slå Valencia 2-0 på bortebane??? :D:D 4-0 i målforskjell totalt!!! Fy fadern!!! :D:D:D:D Vi kan faktisk gå videre med kon 1 poeng til!! Og med en seier så er vi videre UANSETT!!! :D:D ROOOOOOOOSEEEEENBOOOOOORG!!! :D:D
Truseprinsesse Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Ja, det er helt utrolig. Tror ikke helt på det.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Her i stua var det stormende jubel gjennom stort sett hele kampen, og vi var nokså lamslåtte når vi skjønte at dette faktisk gikk veien! Imponerende!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Ja det er helt utroli!!! Nå har ikke vi tv3 desverre, så her sto dataen på live-nett-tv fra VG der en følger kampen minutt til minutt!! Helt ufattelig!!! Endelig begynner gutta å finne "go' foten" igjen!!! :D:D
jente08&jente2010<3 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 hehe...sitter her å gråter en skvett jeg faktisk:) rosenborg spilte suverent idag:) og kvelden toppet seg da jeg fant ut at liverpool vant 8-0!!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vilt:) ååh...elsker fotball:) lenge siden jeg har sett rosenborg spille så bra:)
Niem og Patrick Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Fantastisk god kamp!!! Rosenborg ER et topplag (Selv om jeg er hardbarka vikingfan;) ) Nå er det CUPFINALEN neste!! Reiser til Oslo på lørdag for å følge gutta fra byn på Ullevaal.. Heia askeladden FK Haugesund!! Hadde vert sykt morsomt og slått Lillestrøm!=)
Vårenzia Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Kampen i går var helt sinnsykt bra!! Så utrolig kult når hjemmepublikum vinka farvel til sitt eget lag og begynte å applaudere Rosenborgs prestasjoner. Og neste år skal seriegullet "hjæm igjæn" for som Nils Anre Eggen sier det; "Æ trur det e tæmmelig huslaust der det e no"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå