♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Finnes de med bare sportsvogndel? Spør her inne, pga lite pågang inne på vognforumet.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2007 dytt, dytt...
Truseprinsesse Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Nei, de har vanlig vogndel også. Se på www.bugaboo.com eller på www.vogndilla.com. Ganske stor bag.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Hmm, tror du misforstod meg:p Lurer på om de finnes kun som sportsdel også, eller om den bare finnes i duovogn. Kan jeg bare kjøpe sportsdelen?
melke-q Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Det finnes en annen variant som heter Bugaboo Bee eller noe. Som er mer som en trille. Men uansett er bagen bare en stoffdel som du trer på ramma som sportsvognen er på, så bagen tar ikke noe plass når den ikke brukes. Hvis du skjønner..
StorkeMammaen Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Ikke det at jeg har bugaboo, men har lest litt om den. Ettersom jeg har skjønt så er det sportsvogndelen en kjøper, men så kan man i tillegg kjøpe bagen. Det gjelder den bugaboo camelion da, står en god del om vognen på deres hjemmesider. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå