bæstevænnen Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 jeg har en liten nydelig gutt på fire uker. han er veldig plaget meg mageknip,og i ett blad (bam) leste jeg at sukkervann kan hjelpe. jeg prøvde dette på min lille,og det viste seg at det fungerer godt,og det er så herlig at min lille slipper ha så vondt! det jeg lurer på,er om ikke det er "skadelig" i lengden med dette sukkervannet? er jo mye sukker i.. i følge bladet,skal det være en spiseskje på en desiliter vann.. jeg gir han 3 ml hver gang han har mageknip.. jeg har kjøpt minifom som jeg starta med i går,det ser ut til at det fungerer ganske bra,han får opp mye mer luft. men han får gråte tokter innimellom,og da gir jeg han sukkervann. håper jo på at jeg kan slutte helt med det innen noen dager,når minifomen har full effekt..
fox`y Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 du kan trygt gi sukkervann.. har brukt d og bruker d ennå på lillegutten min på 4 mnd.han plages veldig me magen.. de gir sukkervann på sykehuset oxo.. jeg gir 2 ml jeg da når han har skriketokter.. d kan jeg gi vær time til d gir seg fikk jeg beskjed om på hs. prøvde miniform men d ble d bare mye spying og en gutt som ikke ville spise til slutt av. så jeg holder meg til sukkervann:) håper gutten din blir bedre raskt:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 hei! når min lille jente hadde kolikk ga jeg henne sukkervann som kiropraktoren hadde anbefalt. han anbefalte oxo å ikke gi minifom fordi det kan være skadelig for babyer.. han sa at jeg skulle blande 2 spiseskjeer med sukker i 1 dl vann
maiprins Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 ang minifom http://www.dinbaby.com/forum/thread/8950763 les litt om det på nettet.........jeg tørte ikke å bruke det. Men sukkervann er ikke skadelig, min tante jobber på barneintensiven og hun og alle der godkjenner sukkervann!!! ville bare tipse deg jeg......... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå