Bettybu Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Har i min p-pille karriere stort sett brukt Diane... Som visstnok er av de verste... Vet nå at jeg er disponibel for blodpropp, og ved eventeuell graviditet må jeg bruke blodfortynnende etc... Kan jeg hatt blodpropp uten å vite det?? Dvs, uten at jeg har vært så ille at jeg har følt behov for å gå til lege??
Fraggelhysa! Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Det er veldig lite sannsynlig! Som regel fører blodpropp ganske sterke symptomer med seg. Smerter, hevelse, tyngdefølelse. Hvis den setter seg i lungene får man alvorlige pusteproblemer. Hva gjør deg disponert for blodpropp, får jeg spørre om det? Jeg har selv protein s og c mangel og måtte bruke blodfortynnende i sv.sk. med lillefraggel.
Bettybu Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Protein S (el c?) mangel ja... Oppdaget det etter en abort... Hadde HELLP-sv.forgiftning med førstemann.... Da jeg mistet nr 2 lurte legen på om det hadde blitt tatt div blodprøver, som det ikke var...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Skal du gå på prevensjon med hormoner hvis du er disponert for det da?Jeg har leiden 5 mutasjonen-som gjør at jeg er disponert for det,og jeg kan ikke bruke noe som inneholder hormoner..Men nå har jeg hatt blodpropp da..mulig det er derfor..Legen burde jo sagt noe til deg da ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå