Gå til innhold

Er Tøysetipp lesbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det en mann? :)

Ble litt forvirra...

Uansett søt tanke på den romantiske ferien;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre selv, der innlegget faktisk ble skrevet, i stedet for å løpe inn på et krangleforum for å spørre?

Det er jo ikke her inne hun er!

Skrevet

Gi meg én god grunn til å spørre anonymt på kranglesiden i stedet for å bare høre med henne, 'a?

Skrevet

kanskje tøysetipp blir sur når jeg spør? kan jo ikke spørre om slikt på skravle, for da får man kjeft..

Skrevet

Hvorfor skulle hun bli sur for det?

Folk burde generelt spørre langt oftere om andre er homo hvis de lurer på det.

Skrevet

Spurte senest på lørdag om en fyr jeg prata med var homo.. han ble dritsur! :P Så jeg får ikke spørre om slikt uten og få kjeft..

selv om jeg ikke spør for og være stygg.. bare lurer liksom:p

På samme måte som jeg kan lure på om folk er gift, singel osv...

Skrevet

Fortsett å spørre - de som svarer bekreftende vil antagelig sette pris på tabumangelen, og de som ikke er det har sikkert godt av en normalisering.

Skrevet

Hadde det gjort noe om hun hadde hvert det da ?

Skrevet

Hadde det gjort noe da? Må vel få spørre... :)

Skrevet

Jaja, nå har du fått svar og. Inne på Skravle.

Skrevet

Du ser jo faan ikke ut som ei lesbe!!!!!! Hadde aldri trodd at du var lesbisk!! Søt jo........

Skrevet

Da tar hun nok feil og er egentlig aldeles linjalstreit.

Skrevet

Ja, for alle vet at lesber ser ut som feite kortklipte menn.

Uten unntak.

Skrevet

De fleste ser hvertfall ikke feminine ut syns jeg!!!! Helt lesbisk kan hun ikke være når hun har barn og pult en mann. Ikke no i mot deg asså tøysetipp!!!!!!

Skrevet

Fnys. Du kjenner skikkelig mange som definerer seg som lesbiske, du, hva?

Ikke må man ha pult en mann for å få barn heller, uten at jeg skal gå inn i tøysetipps barneproduksjon. Og man kan definitivt anse seg som helt lesbisk selv om man har hatt sex med en menn, eller til og med flere menn.

Skrevet

Nei, de fleste ser i hvert fall ikke feminine ut.

..eller kan det muligens være en sjangs for at det finnes feminine tupper der ute, som ser riktig så søte og jentete at du ikke ser at de er lesbiske?

Skrevet

Å være lesbisk eller homofil handler ikke kun om hvem man har sex med, men hvem man forelsker seg i. Så en dame kan godt være lesbisk selv om hun har hatt sex med menn, så lenge det er kvinner hun forelsker seg i. Slik ser nå jeg på saken iallfall.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...