Gå til innhold

Tysting.. Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer når politiet har blitt kontaktet pga sterke mistanker om at en person har igjen startet med å pushe(det det heter?) narkotika. Vedkommende er en kjenning av politiet og tidl straffet for slike forhold. Tipset ble tatt over tlf og var anonymt. Hva skjer videre? Hvordan arbeider politiet? Får personen det gjelder vite hva som er blitt sagt på tlf?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen være så snill og legge det ut på skravle for meg?

Takk.

Skrevet

kommer vel litt ann på kor du e hen i landet,her ville det nok ikke skjedd stort..

var det du som ringte?

isåfall har jeg ett velment råd til deg,hold deg unna sånne saker,mange som går på stoff er ødelagt av stoff,ka du tror skjet om de finner ut kem som tysta..

og det har de faktisk for vane å finne ut..

(no e det lagt ut på skravle)

Skrevet

Politiet vet hvem du er fordi dn du ringte fra er blitt logget, så anonym er du ikke. Dessuten er politiet en råtten organsiasjon med så mye lekkasjer at de ikke stoler på seg selv en gang.

Gangen i det hele fremover? Du begynner å passe ryggen din, og han du tysta på har det gromt.

Skrevet

Du lærer å ikke stikke nesa di i andres saker...

Skrevet

Jeg vet lite om hvordan politiet arbeider og hva som skjer videre.

Men må si jeg synes det er dårlig gjort av de som har svart å si at du må passe ryggen din o.l. Dette er et forum hvor tema er barn. Altså er det tenkelig at barn er involverte i dette. Mener dere at en skal bare sitte å se på om så er tilfelle? Om barn ikke er involvert ville je neppe tipset tror jeg.. Ville nok bare holdt meg unna.

Skrevet

Løgner serveres på skravlesiden. Her er vi brutalt ærlige.

Skrevet

Ville vel heller sagt at feighet serveres her!

Skrevet

Om man anmelder/tipser anonymt, vil ikke melder stå i anmeldelsen, selv om politiet kan se hvem som ringer. Det har de ikke lov til, og da kan heller ikke skurken finne ut hvem tipseren er! Om det kan lekke som en sil i den organisasjonen også, så skal man uansett ikke være så feig, at man la være å anmelde fordi man kan "få igjen" av vedkommende man anmelder.

Men for all del, om flesteparten her inne er så feige, så håper jeg for guds skyld at dere selv aldri trenger hjelp en gang i fremtiden, ev. at naboen deres lukker øynene for en ev. pedofil overgriper som utnytter barna deres, ev. en langer som selger dop til gullene deres!!!

Fy for en møkkagjeng!

Skrevet

Gullene våre? Hva er det for slags språk? Jeg har barn, ikke gull. Og du kler ikke rettmessig harme, det gir deg rynker.

Skrevet

Har så mye rynker nå at noen til gjør meg null!

Okei. Ikke gull da, shitunger :) Greit?

Skrevet

Troverdighet i korrupte organisasjoner er i alle fall naivt å tro på. Man kan jo håpe at verden er som i Kardemomme by, men fakta er vel en annen.

Skrevet

er ganske dumt å si sånn til politiet poå en måte.

For da kan ''pusheren'' få vite dette å da slutter han jo, jeg vet om en som solgte lenge å da purken skulle ta han hadde han solgt ut alt, han sluttet med engang.

De kan aldri ta han på det før de har HÅNBDFASTE BEVIS.

Skrevet

Hvis han sluttet så må jo det være det aller viktigste???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...