Gå til innhold

Tenkte jeg skulle være litt romantisk.. og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fri til min kjære i julen.. Har vurdert å reise et sted utenlands i nyttårshelgen... Da har vi barnefri og har egentlig planlagt å tilbringe nyttårsaften i hennes hjemby med hennes kjente og kjære..

Men, så vurderer jeg da.. Noen som har noen idèer om hvor vi kan reise?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Madrid, Stockholm, Haag, København eller Brussel - så kan dere dra tilbake og gifte dere ...

Skrevet

Ååhh så herlig:-)

Har hørt at København er nydelig før jul ihvertfall, og det er vel sikkert like fint i romjulen:-)

Skrevet

Nyttårsaften i Paris må da være optimalt?

Frieri under rakettregnet ved tårnet:)

Hadde sagt ja jeg da vaffal:)

Skrevet

ååååå :) dra til køben! Så kan du bestille bord i tivoli, også kan dere gå på skøyter! Midt inne i parken så er det skøytebane og en stoooor sørgepil som henger over banen, i treet henger det masse lys og hjerter, SUPER romantisk :)

Skrevet

Hei, Tøysetipp:-)

Dette er heeeelt på siden og ikke bit hodet av meg om jeg har misforstått/ikke fått det med meg, men er du lesbisk? Spør siden du skrev hennes hjemby...:)

Skrevet

Her var det jo mange alternativer :-) ..

Noen med erfaringer da? .. København - Paris?!

Ja.. Pila.. Det hadde jo vært noe.. Hvordan fungerer det egentlig? Og gfite seg i annen by - annet land.. Mtp. partnerskap..

Hufsemor: Ja, jeg er lesbisk..

Skrevet

Takk, da har jeg blitt oppdatert og tilfredstilt min nysgjerrighet:-)

Lykke til med ferie og giftemål!! :o)

Skrevet

Paris er jo foresten også himla romantisk da :) de er jo sååå flinke til å pynte byen til jul! Tenk å fri i toppen av eiffeltårnet for eks, eller på en liten koselig bistro etter et nydelig måltid :) Og franskmenn er jo så hyggelige og hjelpsomme!

ÅÅÅÅ hvorfor vil ingen fri til MEG? *sukk* hehehe

Skrevet

Burde du ikke først finne ut hvor mye hun egentlig gleder seg til å være sammen med sine kjente og kjære på nyttårsaften? (Er det veldig lenge siden hun har sett dem?)

Sånn at ikke hun ender opp med å bli skuffet når du foreslår å dra et annet sted... Hun vet jo ikke om de romantiske frieri-planene dine...

Ikke for å være gledesdreper altså... :/

Skrevet

Du er ingen gledesdreper.. Jeg hadde jo ikke klekket ut mine geniale frierplaner dersom jeg hadde trodd at det var mer viktig for henne å tilbringe nyttår med sin familie..- Og hun bor jo et stenkast unna alle, så savnet ville ikke blitt av det dypeste salget, vil jeg tro.

Litt forarbeid har jeg jo gjort..

Jeg hadde neppe blitt lei meg dersom jeg hadde fått en romantisk tur i julegave, med et påfølgende frieri.. Om alternativet hadde vært og tilbragt nyttårshelgen med familien..

Skrevet

Men mami daaa...

Hvorfor ikke fri selv ?

Skrevet

Nemmen...

Du får slenge ut noen hint i ny og ne da ser du..

Skrevet

Heisann tøysetipp!

Praha er jo bare helt fantastisk.Fri på karlsbrua hold på den kjente statuen for ønsker og gå på chilena og spis etterpå(restaurant som ligger over brua på høyre side).

fantastisk by som jeg kommer til å besøke igjen en gang.

Skal til london på nyåret og gleder meg masse,elsker å reise og siden det er svert skjelden jeg og sambo reiser bare oss er det ekstra kjekt.Har bare vært på tur til praha bare oss og det begynner jo å bli noen år vi har vært sammen.

Jeg også har lyst til å gifte meg en gang,men sambo er veeeeeeeeldig treig av seg.

Lykke lykke til med frieriet:-)

Skrevet

Ah!!! Nå var jeg dum!!! *Klaske hodet*

Har missforstått hovedinnlegget ditt, jeg!

Når du skrev:

"Har vurdert å reise et sted utenlands i nyttårshelgen... Da har vi barnefri og har egentlig planlagt å tilbringe nyttårsaften i hennes hjemby med hennes kjente og kjære.."

Så forsto jeg det som at dere uansett skulle utenlands, og at det utlandet dere hadde planlagt å reise til var hennes hjemby (altså ikke et steinkast unna), men at du nå heller ville reise til et annet utland, og ha det romantisk bare dere to...

I så fall kunne det jo hende at hun ikke hadde sett familien sin på lenge og savnet dem. Og da kunne hun jo blitt litt skuffa hvis du foreslo at dere ikke skulle treffe dem likevel. (for hun vet jo ikke om frieriet... Hadde hun visst det hadde sikkert det vært greit også!!)

Skjønner eller??

Sorry altså!!!

Heeeelt enig med deg nå!!!

Skrevet

He he he.. :-) Helt i orden...

Chrisalic (sikkert ikke skrevet korrekt)

Har alltid hatt lyst til å dra til Praha.. Det hadde jo absolutt vært et alternativ. Jeg får undersøke litt nærmere.. Men, det hørtes jo innmari romtantisk ut ! Jeg synes jo imidlertid at mannen din burde få ut fingeren - og fri til sin kjære.. :-)

Skrevet

Ja, Praha er, som jeg sa på toppen her, en fantastisk juleby! Jeg har vært der i alle årstider, men julePraha var best :-) Veldig romantisk!

Skrevet

Dere kan inngå partnerskap ved norsk utenriksstasjon i de nevnte byene - muligens også ved noen konsulater andre steder i samme land. Dere kan også inngå partnerskap ved offentlige myndigheter i disse landene, som f.eks på Rådhuset i Køben, men det innebærer visst noe mer papirarbeid.

Eller dere kan gifte dere i Canada - der heter det giftermål og ikke partnerskap, men møkkastaten vi bor i godtar det ikke som ekteskap, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...