chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hehe... her er det nedtelling av dager=) I morgen er det akkurat en uke til vi setter oss i bilen og kjører til Haugesund. Nå har jeg akkurat sendt enmail til hausken ang oppstart denne syklus, iogmed jeg er der på dag 17, og om vi kan starte opp med behandling på dag 20-22 eller når jeg skal starte.. De er sikkert dritt lei spørsmål fra meg men klarer liksom ikke vente til vi kommer dit. Vil jo så gjerne ha dette til å klaffe og oppstart i dette før jul=) Tenk så koselig å starte nytt år med en fersk positiv test=)=)!!! Noen av dere som har erfart det og starte rett etter samtale og prøver??
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 He, he.. Ja, skjønner godt at du har nedtelling på dagene da! Så spennede da! Kan tenke meg at de får mange telefoner på slike plasser, jeg ringer ned gyn pol her i Ålesund! Men det er slik når en er så ivrig! Håper du får julegaven du ønsker deg! Har du ikke FF-chart du?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Hmmm, hva er ff-chart? Bare meg som ikke er helt inne i alt her kanskje?? Å ja her tellervi ned gitt, men om en uke er det bare ny prøce av sambos troll og samtale, og prøvene er dårlige enda så må vi ha beh og da lurer jeg på om jeg får starte denne syklus... Jeg er meget ivrig... her i Ålesund du skal inn du da? men hvor skal du videre til behandlig eventuelt??
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Det blir spennende i jula for dere, da :-) Jeg også teller dager, selv om jeg ikke vet noe ennå. For hver dag som går uten TR, eller positiv test, så kanskje jeg er nærmere en graviditet. (",)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 FF-chart er fertilityfriend.com. Tempskjema og slikt.. Jeg skal ikke in til IVF ennå da, vi er akkurat begynt på utredning. Så jeg skal sta å ta den andre blodprøven i morgen. Så det blir vel litt opp og frem i tid før vi evt kommer så langt, håper det går på den vanlige måten, pluss pergo, graphites og akupunktur! Er du fra Ålesund du også eller..? Siden du ser "her i Ålesund"?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 Innidæsjæl..... Hehe=) Ja det blir spennende for oss om vi bare kan komme igang snart=) Er du langt over IKM eller? Håper på en pos test til deg!!!=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Elisabeth... Okay, nei har ikke ff... tester hver mnd etter EL, har aldri vært noe flink til temping.. annet enn på min sønn når det trengst=) Andre blodprøven ja, det er ikke mer enn 2 mnd siden jeg tok de prøvene. Håper det går srsakt med dere og at du snart har en spire i magen=) Begge to av oss=) Ja jeg er jo fra der omkring=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Lykke til. Vi skulle egentlig der første gang vi prøvde, men jeg ble gravid dagen før vi skulle ned dit. De skal være noen fantastiske mennesker. Lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Åh så fantastisk da=) Må være helt supert å klare det selv etter å ha holdt på så lenge at en går og får hjelp liksom=) Tusen takk, jeg gleder meg stort=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå