St.Sunniva Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Tenkte å kjøpe en pose med glidelås, da snuppa bare sparker opp Voksi-posen. Noen som har erfaringer med mer enn en av de?? Snuppa er nå 75 cm lang..men de fleste av posene er jo mer enn lange nok da, men har sett på Lammy XL da den har både dun og lammeskinn. Men passer de inn i en bilstol?? Ser for meg at den kan bli for klumpete der...
rødhette* Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vi har lamme xl og er kjempefornøyd med den! Har ikke prøvd den i bilstolen da, tror ikke vi kommer til å gjøre det heller... Men den funker fint både i simoen og i carena easy.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Vi har holly posen den med bamsen inni, er kjempefornøyd med den! Går fint i bilstol også, da pleier jeg bare å vrenge "hetten" over ryggen på setet..
St.Sunniva Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Tror jeg må koste på meg en sånn altså :-) Virker veldig god...Voksien ligger jo uansett i barnehagen da...de får slite med den der ;-)
St.Sunniva Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Aldri hørt om Holly posen jeg....er det Odenwälder også? Trodde den med bamse inni heter Mucki jeg :-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Er to med bamse inni holly posen er den lengste av alle odenwalder posene tror jeg, mucki er vel en av de minste. Holly kan hvertfall brukes til barnet er 4-5 år
St.Sunniva Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Hvor får man kjøpt den? Tenkte å bestille på nett, men de har ikke den på lilleprinsen.no Er det dun eller sånnt allergivennlig fyll i den?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Mucki er også lang:) Cornelia har den og hun har gooooood plass;) Cornelia er 19 mnd!
mayaya Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Vær obs på at noen av bamseposene er med dun, mens andre har et "allergivennlig teknisk fyll"
rødhette* Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Ja, den er kjempegod. Så er det så kjekt med lammeskinnet som man kan ta løst og bruke alene også. Vi har brukt både posen og skinnet masse! Lillegutt ligger så lunt og godt inni den. Et av de kjøpene jeg er mest fornøyd med, ja Veldig kjekt med de hullene til seler også..
Gjest Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Kjøpte vår på barnas hus har den på fru lyng også.. Hva slags fyll det er vet jeg ikke, tror det er dun..
Den lille prinsesse Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Vi har både Holly og Lammy! Er mest fornøyd med Lammy den er mest fast i fisken = ) Den med bamse inni som de har på Lilleprinsen er med teknisk fyll som er laget for det europeiske markedet. Mens de man kjøper i butikken her i Norge har dunfyll, de er laget for det skandinaviske markedet. Vet ikke hvordan det er med Lammy XL, vet at mange som har bestilt den på nett har fått enten dunfyll eller tekniskfyll. Lammy XL er det ingen butikker som fører, hvertfall ikke her i Oslo. Men Lammy har dunfyll og er ca 120-125 cm lang, Holly likeså!! Pass på og se om selene passer i hullene på posen. Vi har OTH vogn og Holly posen sine selehull passer ikke til selene på vognen. Mens Lammy sine er helt perfekte!
Ikke gravid Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Hvordan kan du si noe sånt da: sitat fra ditt innlegg: "Vet ikke hvordan det er med Lammy XL, vet at mange som har bestilt den på nett har fått enten dunfyll eller tekniskfyll." Lammy XL er en DUNPOSE av høyeste kvalitet, det du kommer med er tomme påstander! Vennligst dokumenter den påstanden! Vi har den, har brukt vår i over 1 år, mer fantastisk pose skal du lete lebge etter!
Den lille prinsesse Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Trenger ikke dokumentere noe påstand, hva er det for noe å henge seg oppi?? Men ett raskt søk på vinterposer på forskjellige foreldreforum, finner man fort ut at noen har fått dun og andre teknisk fyll. Dette fordi posene blir laget for to forskjellige markeder!! Butikkene i Norge har tatt inn de Odenwälder posene for det skandinaviske markedet. Altså de med DUNFYLL, nettbutikkene rundt om og nettbutikker fra utlandet har et annet utvalg!!
Ikke gravid Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Men Lammy XL er fylt med dun, du påstår at denne også kan være fylt med noe annet! Det er feil! Selvfølgelig henger man seg opp i det du skriver, du bruker jo selv nettet til å skaffe deg erfaring!
Den lille prinsesse Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Det er da ikke jeg som påstår det, det er folk som eier den posen som har skrevet det i forskjellige fora. Det må jo være noe i det...eller har de også tatt feil? Du har tydeligvis kjøpt en med dunfyll, men hvorfor skal ikke andre folk ha kjøpt "feil"? Om de har kjøpt posen her i Norge eller i utlandet det vet jeg ikke, men siden de bare selger Lammy XL gjennom diverse nettbutikker så antar jeg at den har blitt kjøpt på nett. Selv er jeg alltid på den sikre siden og betaler gjerne mer og handler i butikk. Derfor har vi Lammy, da er jeg garantert dunfyll uten bomkjøp som mange har skrevet om.
Forskeren Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 Hva er forskjell på Lammy og Lammy XL?? Lengden? Vi har den med bamse på, i en OTH vogn, har aldri tenkt på at hullene ikke passer selene?? Brukt den i over 2 år til eldstejenta.... Men vurderer kanskje den med lammeskinnet også....
Den lille prinsesse Skrevet 7. november 2007 #18 Skrevet 7. november 2007 Lammy XL har en ekstra glidlås som gjør posen bredere. Tror de er like lange ca 120-125 cm. Vi fikk ikke hullene til å passe i Oth vognen vår, selene som går rundt lårene satt ikke riktig, og da ble det feil iforhold til de som går over skuldrene. Leste på nybaktmamma at mange hadde måtte sy nye hull ca 15 cm lengere ned... Men posen med skinn inni så er hullene klippt opp "riktig" til OTH selene. Har målt begge posene mot hverandre og hullene sitter anderledes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå