*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Nå er jeg ikke gravid ennå... men som det går frem av nicket mitt, så prøver vi.... Det eneste jeg gruer for, er om det blir KS igjen... Det ville være mitt største mareritt... Måtte ha haste KS etter 36 timer med rier som ikke funket. Det ble en grufull opplevelse, og jeg vil så gjerne være våken ved neste fødsel. Prøvde å motsette meg KS, men det gikk ikke. Jeg kan ikke få spinalbedøvelse, må ha narkose om jeg må ha KS.... vil heller ha vaginal fødsel og vondt jeg. Noen andre som er redde for dette?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Har ikke født før, men jeg ville blitt redd og skuffet hvis jeg plutselig ble tvunget til KS slik som du ble. Gleder meg til å få oppleve en sånn stor hendelse som fødselen er, og kontrollfrik som jeg er vil jeg ha størst glede av det hvis jeg kan bestemme selv hva som skal skje, vite hva som skjer og føle at jeg kan kontrollere det (så langt som det er mulig da, hehe...). Det eneste som skremmer meg med fødselen er derfor om jeg blir tvunget til keisersnitt, der andre skal ta styring over kroppen min, og ihvertfall hvis jeg hadde vært nødt å få narkose! Så ja, vi er nok ganske enig der ja...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Takk for støtte for opplevelsen... Det var helt grusomt for min del. Vet at mange andre ikke nødvendigvis opplever det sånn. Men jeg synes det var så trist å ikke få sett gutten min før det var gått flere timer, og ikke husker jeg noe av det heller. Ble i tillegg syk i fire mnd, og det hadde en sammenheng med KS det også, om enn ikke i KS-såret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå